Skip to main content
Beantwoord

LON lampje knippert rood, geen internet. HuaWei optiXstar

Vanochtend was mijn internet traag en nu heb ik geen verbinding meer LON lampje knippert rood. Alles al gereset, wat nu?

Beste antwoord door Samaron

Hallo, ik had al telefonisch contact opgenomen en er is een monteur onderweg.

Ondertussen werkt mijn internet weer, geen idee waarom nu weer wel, op afstand kon ook alleen gezien worden dat er inderdaad geen licht op de kabel zat, niet meer. Ik ben benieuwd wat de monteur nog meer te melden heeft. Vind het allemaal maar een beetje apart.

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Samaron, ik ben er voor je! Ik wil er heel graag voor zorgen dat je weer internet hebt. Wel mis ik momenteel jouw gegevens en kan ik dus niet met je meekijken. Zou je jouw Community profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Laat het weten als deze in je profiel staan. Ik kom dan zo snel mogelijk bij je terug!

P.S Hou er rekening mee dat dit een klant-helpt-klant Community is en wij dus niet altijd snel reageren. Heeft je vraag echt spoed, bel dan met ons via 0800-0092!

• Auteur
  • Debutant
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 26 mei 2025

Hallo, ik had al telefonisch contact opgenomen en er is een monteur onderweg.

Ondertussen werkt mijn internet weer, geen idee waarom nu weer wel, op afstand kon ook alleen gezien worden dat er inderdaad geen licht op de kabel zat, niet meer. Ik ben benieuwd wat de monteur nog meer te melden heeft. Vind het allemaal maar een beetje apart.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Samaron, duidelijk! Bedankt voor deze update en succes met de afspraak. Mogelijk heeft je verbinding last gehad van een hickup die zichzelf heeft kunnen herstellen. Mocht je vanuit mijn kant nog hulp nodig hebben, zeg je het dan? Ik ben er voor je!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen