Skip to main content
Beantwoord

Geen internet, Huawei LOS led knippert rood

Sinds gisteravond 2230 uur ligt de internetverbinding eruit. Ik heb een glasvezelverbinding. Zixel T-56
Op de HUAWEI connector:

• nippert het LOS LED rood elke tweede seconde
  • het PON LED lampje is uit

Ik heb de HUAWEI connect spanningsloos gemaakt, opnieuw opgestart, kabels losgemaakt en weer vastgezet. Deze stappen lossen het issue niet op.

LIjkt mij een gevalletje wijkcentrale.  Hoe kan dit opgelost worden?  Ik werk thuis en kan nu helaas geen gebruik van het internet

Beste antwoord door jandingemans

Inmiddels contact gehad met ODIDO. Storing in wijkcentrale. Monteur komt morgenvroeg langs. Drie vouchers gekregen voor onbeperkt internet.  Topservice!

Bekijk origineel

2 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 1 mei 2025

Inmiddels contact gehad met ODIDO. Storing in wijkcentrale. Monteur komt morgenvroeg langs. Drie vouchers gekregen voor onbeperkt internet.  Topservice!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 2 mei 2025

Hey ​@jandingemans, welkom op onze Community!

Dankjewel voor je update en goed om te horen dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Super dat er al een monteur gepland staat en je vouchers hebt ontvangen om de tijd tot de oplossing te overbruggen.

Fijn dat je hier even de moeite neemt om dit te delen. Als je tussendoor nog ergens tegenaan loopt of vragen hebt, laat het gerust weten. Hopelijk is alles morgenvroeg weer helemaal online!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen