Skip to main content

Geen internet na verlenging?

  • 30 april 2025
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Gisteren naar Odido gebeld omdat ik mijn thuis abonnement kon verlengen. Dit heb ik telefonisch geregeld. Nog geen half uur na dit telefoontje heb ik ineens geen netwerk meer. Ik gebruik mijn eigen router na de media converter van Huawei. 

Ik heb vervolgens de stappen gevolgd voor het opnieuw opstarten van het netwerk dus media converter opnieuw opgestart, 3 groene lampjes en de T-56 weer uit de kast gehaald om te testen. De T-56 ook gereset maar het wereldbolletje internet blijf rood branden.

Vervolgens telefonisch nog hulp gekregen maar die kwamen niet verder dan het resetten. Wat kan hier aan de hand zijn?

 

 

 

Uitgelichte reactie

1 mei 2025

Hey ​@Lakeman, welkom op onze community!

Bedankt voor je uitgebreide toelichting, heel fijn dat je dit zo duidelijk aangeeft. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en heb zojuist je ONT opnieuw geprovisioned. Helaas lijkt dat het probleem niet te hebben opgelost, en ook het resetten van het modem heeft geen resultaat gegeven. Goed om te weten: er loopt inmiddels al een ticket bij onze technische dienst om dit verder te onderzoeken. Zij pakken dit zo snel mogelijk voor je op en houden je hiervan op de hoogte. Op dit moment is het even afwachten tot zij dit voor je kunnen oplossen.

Dankjewel voor je geduld en mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen checken of betekenen, laat het vooral weten!

 

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21776 reacties
  • 30 april 2025

Hallo ​@Lakeman 

Het PON lampje op de mediaconverter hoort constant te branden. Mocht dat zo zijn dan kan er toevallig misschien een storing zijn.

Kan je alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator kan meekijken?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 april 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Lakeman 

Het PON lampje op de mediaconverter hoort constant te branden. Mocht dat zo zijn dan kan er toevallig misschien een storing zijn.

Kan je alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator kan meekijken?

Power, PON en 10G LAN branden groen op de mediaconverter. Alle gegevens staan in mijn profiel ingevuld. 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 mei 2025

Weer een dag verder, nog steeds geen internet. Hopelijk leveren jullie iets van compensatie want dit is echt te schandalig voor woorden. Van al ruim een jaar een goede verbinding naar ineens geen netwerk meer, waarom gaat dat toch altijd fout met verlengen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 1 mei 2025

Hey ​@Lakeman, welkom op onze community!

Bedankt voor je uitgebreide toelichting, heel fijn dat je dit zo duidelijk aangeeft. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en heb zojuist je ONT opnieuw geprovisioned. Helaas lijkt dat het probleem niet te hebben opgelost, en ook het resetten van het modem heeft geen resultaat gegeven. Goed om te weten: er loopt inmiddels al een ticket bij onze technische dienst om dit verder te onderzoeken. Zij pakken dit zo snel mogelijk voor je op en houden je hiervan op de hoogte. Op dit moment is het even afwachten tot zij dit voor je kunnen oplossen.

Dankjewel voor je geduld en mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen checken of betekenen, laat het vooral weten!

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen