Skip to main content
Beantwoord

modem laat rood lampje zien, geen internet

Plotseling viel vanmiddag de tv uit en flitste het rode lampje aan van geen-internet op het modem( t-56). Alles geprobeerd: resetten, herstart etc maar geen verbetering. Ik wordt door de chatbot verwezen naar het internet maar dat heb ik nou juist niet. 

Er zijn geen storingen in de buurt,volgens odido. Wat nu?

Beste antwoord door Liesbethvz

Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@Liesbethvz 

Ik kan mij voorstellen dat je graag snel weer online bent. Mijn excuses voor dit ongemak. Ik help je natuurlijk graag verder om dit euvel op te lossen, zodat je weer optimaal van onze diensten kan genieten! 🍀

Wil je mij alleen nog vertellen wat de andere lampjes op het modem doen? 

Op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Als je jouw community profiel aanvult met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag!

In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat je geheel zonder internet zit. Ik stuur je dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?

Geef je mij een seintje wanneer je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Hi Teresa,  ik zat ondertussen met je collega aan de lijn. Het blijkt een probleem, lokaal en buiten mijn systeem om. Ze heeft een ticket aangemaakt, voor mij een databundel gestuurd en geholpen overal de hotspot aan te zetten. We wachten nu af maar ik kan in ieder geval weer werken vanuit huis voorlopig....even geduld nu hoe snel kpn dit nu oplost. Voor nu brn ik dus geholpen, dank voor je reactie!

Bekijk origineel

13 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21669 reacties
  • 3 april 2025

Hallo ​@Liesbethvz 

Welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en heb je die ook al eens herstart?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 april 2025

Hoi Waqqas, ik heb alleen de zylex modem T56, en een aansluiting aan de muur…

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 4 april 2025

Ik kan mij voorstellen dat je graag snel weer online bent. Mijn excuses voor dit ongemak. Ik help je natuurlijk graag verder om dit euvel op te lossen, zodat je weer optimaal van onze diensten kan genieten! 🍀

Op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Als je jouw community profiel aanvult met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag!

In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat je geheel zonder internet zit. Ik stuur je dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?

Geef je mij een seintje wanneer je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 4 april 2025
Teresa van Odido schreef:

Hi Teresa,  ik zat ondertussen met je collega aan de lijn. Het blijkt een probleem, lokaal en buiten mijn systeem om. Ze heeft een ticket aangemaakt, voor mij een databundel gestuurd en geholpen overal de hotspot aan te zetten. We wachten nu af maar ik kan in ieder geval weer werken vanuit huis voorlopig....even geduld nu hoe snel kpn dit nu oplost. Voor nu brn ik dus geholpen, dank voor je reactie!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 4 april 2025

@Liesbethvz Wat superfijn dat je zo goed bent geholpen door mijn collega! Top, dat je de code ook al hebt ontvangen. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 april 2025

Beste teresa, inmiddels zijn we een aantal dagen verder en heb ik nog geen internet. Staat er een tijd voor wanneer zoiets opgelost kan worden?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14708 reacties
  • 8 april 2025

Hey ​@Liesbethvz, ik kijk graag met je mee naar de status. Zou je voor mij alleen je profiel nog compleet willen maken met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Die heb ik namelijk nodig voor de verificatie, geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 8 april 2025

Hoi Tommie, dat heb ik net aangevuld! Dank alvast

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14708 reacties
  • 9 april 2025

Hey ​@Liesbethvz, bedankt voor het invullen, echter lijkt de geboortedatum nog niet te kloppen. Zou je die nog willen controleren? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 april 2025

@Tommie van Odido , ik heb het gecorrigeerd! Het rode internetlampje brandt npg steeds en ook op het kastje aan de muur knippert de internettoegang. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 april 2025

Ha allen, iets gaat er niet goed....waarom duurt het zo lang? Morgen is het een week.....

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 april 2025

@Tommie van Odido ​@Teresa van Odido , graag een reactie op bovenstaande?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 11 april 2025

@Liesbethvz Super dankjewel voor het invullen van je gegevens. Ik kijk natuurlijk graag met je mee!

Ik heb gelijk gekeken en zie dat onze technische dienst een update in het ticket heeft geplaatst op 09-04-25. Zij geven aan dat er een sprake is van een stoorzender in het netwerk. Hierdoor hebben meerdere klanten in jouw regio last van dit euvel. De zonderzender zelf is nog niet gevonden. Zodra dit wel het geval is, plaatsen mijn collega’s gelijk een update in het ticket. Mijn collega’s doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Echter, kan het langer dan normaal (meer dan 5 dagen). 

Ik kan mij voorstellen dat dit niet het gewenste antwoord is. Ik wil er dan ook voor zorgen dat je in de tussentijd niet volledig zonder internet zit. Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze koppelen aan je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?

Je mag mij uiteraard altijd om een statusupdate vragen. Ik kijk dan gelijk met je mee. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten. Ik ben er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen