Welkom op onze community! @Liesbethvz
Ik kan mij voorstellen dat je graag snel weer online bent. Mijn excuses voor dit ongemak. Ik help je natuurlijk graag verder om dit euvel op te lossen, zodat je weer optimaal van onze diensten kan genieten! 🍀
Wil je mij alleen nog vertellen wat de andere lampjes op het modem doen?
Op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Als je jouw community profiel aanvult met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag!
In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat je geheel zonder internet zit. Ik stuur je dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?
Geef je mij een seintje wanneer je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen!