Skip to main content

Netwerk updates?

• is King of Content
  • 56 reacties

Recentlijk zijn er ‘s-nachts twee door Odido aangekondigde netwerk updates geweest.

De laatste was op 20 maart dit jaar.

Wat gebeurt er eigenlijk bij die updates? Worden er soms ook servers/IP-adressen geblokkeerd?

Dat zou mogelijk verklaren waarom ik sinds kort geen podcasts op mijn Internet radio kan ontvangen.

Opm.: Via YouTube Music en mijn telefoon nog wel maar dat loopt waarschijnlijk van een andere (Google) server.

Zie ook mijn topic: “Internet radio, sinds kort geen podcasts meer". (Dat is op dit moment nog niet geplaatst, moet eerst door een moderator beoordeeld worden).

Uitgelichte reactie

4 april 2025

Hey ​@CoS, tijdens het onderhoud zijn ze bezig met het verbeteren van het netwerk.

Wat ze exact doen durf ik niet te zeggen, wij krijgen vaak weinig tot geen informatie hierover. Er moet echter niks geblokkeerd worden. Na het onderhoud, werkt je verbinding met je server dan wel weer? Of blijft het niet werken na het onderhoud? Als het nog steeds niet werkt, kan je mij dan wat meer informatie geven over je internet radio? Dan kunnen we dat gaan onderzoeken! Alvast bedankt.

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13823 reacties
  • 4 april 2025

Hey ​@CoS, tijdens het onderhoud zijn ze bezig met het verbeteren van het netwerk.

Wat ze exact doen durf ik niet te zeggen, wij krijgen vaak weinig tot geen informatie hierover. Er moet echter niks geblokkeerd worden. Na het onderhoud, werkt je verbinding met je server dan wel weer? Of blijft het niet werken na het onderhoud? Als het nog steeds niet werkt, kan je mij dan wat meer informatie geven over je internet radio? Dan kunnen we dat gaan onderzoeken! Alvast bedankt.

• Auteur
  • is King of Content
  • 56 reacties
  • 4 april 2025
CoS schreef:

Recentlijk zijn er ‘s-nachts twee door Odido aangekondigde netwerk updates geweest.

De laatste was op 20 maart dit jaar.

Wat gebeurt er eigenlijk bij die updates? Worden er soms ook servers/IP-adressen geblokkeerd?

Dat zou mogelijk verklaren waarom ik sinds kort geen podcasts op mijn Internet radio kan ontvangen.

Opm.: Via YouTube Music en mijn telefoon nog wel maar dat loopt waarschijnlijk van een andere (Google) server.

Zie ook mijn topic: “Internet radio, sinds kort geen podcasts meer". (Dat is op dit moment nog niet geplaatst, moet eerst door een moderator beoordeeld worden).

Tommie van Odido schreef:

Hey Tommie van Odido, ik heb vanmorgen Rev.2 van “Internet radio, sinds kort geen podcasts meer" ingestuurd (moet ook door een moderator beoordeeld worden) daar staat meer info in.

Echter behalve de verbinding met de podcast servers werkt alles ok. Ik heb net een nieuw T56 modem gekregen en geïnstalleerd (ook een nieuwe media converter, die moet nog) en de situatie is onveranderd.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1087 reacties
  • 4 april 2025

Hopelijk kijkt er een moderator een keer in die spamlijst. Ik heb afgelopen tijd ook heel wat posts daarin zien verdwijnen. Echt om moe van te worden… 😪

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen