Skip to main content

Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi

• heeft eerste post geplaatst

Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router. Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.

Wat ik al geprobeerd heb:

✅ Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).

✅ Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.

✅ WiFi-knop gecontroleerd.

✅ Bekabeling gecontroleerd.

Ook heb ik al op het andere topic gereageerd maar hier komt helaas geen reactie op. Hierdoor zitten we sinds 19-03 zonder internet!

20 maart 2025

Hallo ​@Rick.T 

Je router blijft hangen in het opstartproces, vul de privé velden in je community profiel in en dan kan een moderator een vervangende router toesturen.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20 maart 2025

Hallo ​@Rick.T 

Je router blijft hangen in het opstartproces, vul de privé velden in je community profiel in en dan kan een moderator een vervangende router toesturen.

• heeft eerste post geplaatst
  • 21 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Rick.T 

Dat heb ik twee dagen terug al gedaan maar tot nu toe nog geen moderator gezien. Via de chatbot en het telefoonnummer worden we ook niks wijzer. Waardeloos. 

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 21 maart 2025
Rick.T schreef:

Dat heb ik twee dagen terug al gedaan maar tot nu toe nog geen moderator gezien. Via de chatbot en het telefoonnummer worden we ook niks wijzer. Waardeloos. 

Probleem is (naar wat ik had begrepen) ook dat bij elke reactie in een topic
 dit topic weer onderaan het lijstje komt te liggen. Dat is natuurlijk een rare werkwijze maar zorgt er dus voor dat je nu weer onderop ligt đŸ€“

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 21 maart 2025

Hallo ​@Rick.T ,

Heb uit betrouwbare bron vernomen, dat de klantenservice vanmorgen opdracht heeft gegeven om en nieuwe T56 te verzenden.

Als het goed is ontvangen je binnenkort een email met de track&trace code en de instructie om de oude T56 te retourneren.

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 26 maart 2025

Hallo ​@Rick.T ,

Heb je inmiddels een berichtje of misschien zelfs de nieuwe T56 al mogen ontvangen?

Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om dat hier even te melden? Dan kan namelijk het topic de status van opgelost krijgen.

Alvast bedankt.😉

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen