Skip to main content
Beantwoord

internet valt opeens weg

• 19 maart 2025
  • 7 reacties
  • 118 Bekeken

Vanavond valt opeens het internet weg. Mijn Unifi cloud gateway ultra meldt dat de isp eruit ligt.

Pingen naar bijv 8.8.8.8 doet niets.

Heb zowel de media converter als de UCG gereset, geen vooruitgang.

Lampjes op media converter branden wel.

Er is niets aan mijn kant veranderd. Internet viel gewoon opeens weg. Ik kan nog geen grote storing vinden, wel inmiddels een aantal meldingen uit Zwolle op allestoringen.

Wat mij bevreemd: ik moet blijkbaar hier posten om een storing aan te kaarten? 

Beste antwoord door iBoulanger

En vanochtend iig weer online 👍

Bekijk origineel

7 reacties

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 maart 2025

Klopt, hier in Zwolle het zelfde probleem. Ik denk dat ze bij Odido heel druk zijn nu. Maar de communicatie valt mij inderdaad tegen.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 maart 2025

zelfde probleem in Zwolle. Weet niet zeker of het aan de modem ligt. De mijne is een Zyxel T56.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 maart 2025

@overtaker dat ligt niet aan je modem. Ik heb een eigen modem rechtstreeks op het ONT kastje. Ik krijg van Odido geen publiek ipadres toegewezen. Dit ligt bij Odido. Zie deze post voor anderen klachten: https://community.odido.nl/algemeen-490/storing-vast-internet-zwolle-374557?postid=1858703#post1858703

Ik woon in stadshagen heb ook geen internet meer alles gepoogd opnieuw op te starten heeft niet geholpen. Odido is niet bereikbaar helaas. 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 maart 2025

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

En vanochtend iig weer online 👍

We zijn weer online. Ik zag vannacht om 00:30 opgelost. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen