Skip to main content

Continu geen verbinding en loze beloftes van Odido

• 14 maart 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Ik heb al weken slechte internetverbinding en de vaste lijn doet het niet. Aan de telefoon hoor je alleen dat de storing bekend is. Vervolgens na meerdere keren bellen krijgen we een nieuwe modem, dezelfde als de oude. Weer slecht. Niks doet het. Nu is er weer een nieuwe modem beloofd. Dit is toch niet normaal? 

17 maart 2025

Hey ​@Dentist, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je gewoon van je diensten kunt genieten zonder verstoringen. Nu is er inderdaad een probleem met de T-56, sommige modems komen in een bootloop vast te zitten. Dit is nog bij ons en bij Zyxel in onderzoek. Een nieuw modem moet dit als het goed is oplossen. Uiteraard zullen wij de dagen dat je geen diensten hebt voor je vergoeden. Kan je mij een terugkoppeling geven of het nieuwe modem wel goed werkt? 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey ​@Dentist, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je gewoon van je diensten kunt genieten zonder verstoringen. Nu is er inderdaad een probleem met de T-56, sommige modems komen in een bootloop vast te zitten. Dit is nog bij ons en bij Zyxel in onderzoek. Een nieuw modem moet dit als het goed is oplossen. Uiteraard zullen wij de dagen dat je geen diensten hebt voor je vergoeden. Kan je mij een terugkoppeling geven of het nieuwe modem wel goed werkt? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen