Skip to main content

glasvezelinternet hapert (1019 - Amsterdam)

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Odido glas, Amsterdam 1019 - draaide als een zonnetje tot 1-2 weken geleden. Glitchy verbinding, lange laadtijden en dan loopt het wel, tv-signaal pakt soms niet op, signaal valt soms weg volgens computer en telefoon (bekabeld en wifi). Is er iets geks?

Uitgelichte reactie

9 maart 2025

Hoi ​@ddorst, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet! 😊 Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! 

6 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • 9 maart 2025

Hoi ​@ddorst, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet! 😊 Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 9 maart 2025

Hi Ishana, done. Succes en dank alvast!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@ddorst, thanks! Ik wilde graag meekijken maar zie dat je het huisnummer nog niet hebt ingevuld. Wil je dit nog doen en mij een seintje geven?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 maart 2025

Done - dank

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 maart 2025

Ook bij Youtube op LG TV (bekabeld) is de lag bij het starten van een filmpje of reclame secondenlang. Dat was eerst heel snel. Laat me even weten of mijn Unifi security gateway dwars doet. Maar heb de instellingen niet afgelopen week veranderd. 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi ​@ddorst, super bedankt voor je gegevens! Ik heb direct een aantal metingen gedaan en hierin zie ik dat je modem en glasvezelkastje al lange tijd niet opnieuw opgestart zijn. Zou je dit als eerst willen testen in de volgorde van dit topic: Reboot modem | Odido community. Ik hoor graag of dit voor verbetering zorgt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen