Skip to main content
Beantwoord

Ontevredenheid over internetprobleem voor 7-8 dagen

• 6 maart 2025
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Beste Odido-community,

Ik wil graag mijn frustratie delen over de recente ervaringen met Odido en de glasvezelverbinding die ik sinds 28-02-2025 heb. De monteur van Guidion is al langs geweest en gaf aan dat het probleem bij de glasvezels ligt, maar sindsdien heb ik niets maar tegenstrijdige antwoorden gekregen van Odido.

Elke keer werd me verteld dat ik binnen 3 werkdagen contact zou krijgen, maar dat gebeurde nooit. In plaats daarvan heb ik elke dag gebeld om de status te vragen, maar telkens werd mij verteld dat ik diezelfde dag nog gebeld zou worden door de netwerkbeheerder. Helaas kreeg ik nooit een belletje. Dit probleem duurt nu al zeven dagen.

Tijdens deze zeven dagen heb ik mijn mobiele telefoon als hotspot moeten gebruiken voor internettoegang, wat leidde tot oververhitting en batterijproblemen. Dit was niet alleen ongemakkelijk, maar ook problematisch omdat zowel ik als een familielid vaak vanuit huis werken, en we simpelweg geen gebruik kunnen maken van internet voor werk of zelfs gewoon voor het kijken van televisie.

Deze situatie heeft mijn geduld echt op de proef gesteld, en ik ben op dit punt bijna bereid om het contract te beëindigen, gezien de voortdurende problemen en gebrek aan communicatie. Ik hoop dat er snel een oplossing komt, maar ik ben teleurgesteld in de manier waarop dit is afgehandeld tot nu toe.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@FShevket, ik kan me goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk gebruik wil maken van het Glasvezel. Ik wil dan ook graag voor je nakijken wat de situatie op dit moment precies is en je hier meer duidelijkheid over geven, zodat jij weet waar je aan toe bent. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel en het in dit topic laten weten zodra je dit hebt gedaan? Dan kunnen we direct voor je aan de slag! 

Bekijk origineel

1 reactie

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hi ​@FShevket, ik kan me goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk gebruik wil maken van het Glasvezel. Ik wil dan ook graag voor je nakijken wat de situatie op dit moment precies is en je hier meer duidelijkheid over geven, zodat jij weet waar je aan toe bent. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel en het in dit topic laten weten zodra je dit hebt gedaan? Dan kunnen we direct voor je aan de slag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen