Beste Odido-community,
Ik wil graag mijn frustratie delen over de recente ervaringen met Odido en de glasvezelverbinding die ik sinds 28-02-2025 heb. De monteur van Guidion is al langs geweest en gaf aan dat het probleem bij de glasvezels ligt, maar sindsdien heb ik niets maar tegenstrijdige antwoorden gekregen van Odido.
Elke keer werd me verteld dat ik binnen 3 werkdagen contact zou krijgen, maar dat gebeurde nooit. In plaats daarvan heb ik elke dag gebeld om de status te vragen, maar telkens werd mij verteld dat ik diezelfde dag nog gebeld zou worden door de netwerkbeheerder. Helaas kreeg ik nooit een belletje. Dit probleem duurt nu al zeven dagen.
Tijdens deze zeven dagen heb ik mijn mobiele telefoon als hotspot moeten gebruiken voor internettoegang, wat leidde tot oververhitting en batterijproblemen. Dit was niet alleen ongemakkelijk, maar ook problematisch omdat zowel ik als een familielid vaak vanuit huis werken, en we simpelweg geen gebruik kunnen maken van internet voor werk of zelfs gewoon voor het kijken van televisie.
Deze situatie heeft mijn geduld echt op de proef gesteld, en ik ben op dit punt bijna bereid om het contract te beëindigen, gezien de voortdurende problemen en gebrek aan communicatie. Ik hoop dat er snel een oplossing komt, maar ik ben teleurgesteld in de manier waarop dit is afgehandeld tot nu toe.