Skip to main content

Sinds vorige week donderdag geen internet, LOS lampje knippert langzaam rood op ONT

• Doet lekker mee
  • 6 reacties

Hoi,

Ik heb sinds vorige week donderdag, rond een uur of 12, opeens geen internet meer. Sindsdien knippert het lampje LOS op de ONT langzaam rood. Dat blijkt te betekenen dat er geen lichtsignaal meer binnenkomt?

Ik heb inmiddels 2 keer de helpdesk gebeld. De eerste keer donderdagmiddag, toen kreeg ik de melding dat er een monteur moest komen, maar dat ze pas 11 maart tijd hadden. Maar dat hij ook kon regelen dat ik door Guidion gebeld werd, en dan zou het mogelijk ook eerder kunnen. Hij ging dat regelen.

Vrijdagavond nog steeds niks gehoord, dus maar weer gebeld. Toen kreeg ik iemand aan de lijn die aangaf dat het bij “de tweede lijn” lag, en dat ik geduld moest hebben. Want Guidion zou niet eerder dan 27 maart kunnen.

Ondertussen nog niks gehoord, geen telefoontje, geen e-mail. Kan iemand hier nakijken wat nou de status is?

Alvast bedankt!

Groetjes,

JP

Uitgelichte reactie

5 maart 2025

Welkom op onze community! ​@jpbosk 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier nogmaals over aan de bel trekt. Allereerst sorry voor dit ongemak, ik wil dat jij weer volop van onze diensten kan genieten. Ik help je gelijk verder! 

Ik ben het met je eens dat 11 of 27 maart veel te ver in de toekomst ligt. Ik kan het niet beloven, maar ik ga mijn best doen om er voor te zorgen dat de monteur eerder langskomt. Wil je jouw community profiel nog aanvullen met de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Wellicht maak je hier al gebruik van, maar ik vraag het toch nog even voor de zekerheid. Wil je een Unlimited vouchercode? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je het mij weten?

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar!

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • 5 maart 2025

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier nogmaals over aan de bel trekt. Allereerst sorry voor dit ongemak, ik wil dat jij weer volop van onze diensten kan genieten. Ik help je gelijk verder! 

Ik ben het met je eens dat 11 of 27 maart veel te ver in de toekomst ligt. Ik kan het niet beloven, maar ik ga mijn best doen om er voor te zorgen dat de monteur eerder langskomt. Wil je jouw community profiel nog aanvullen met de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Wellicht maak je hier al gebruik van, maar ik vraag het toch nog even voor de zekerheid. Wil je een Unlimited vouchercode? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je het mij weten?

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 6 reacties
  • 5 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

Hi, dank voor je reactie! Ik heb de gevraagde gegevens aangevuld in mijn profiel. Verder heb ik wel een Unlimited vouchercode gekregen, maar dat is bijna een week geleden. Dus die is alweer bijna verlopen. PS: ik heb hier in huis 3 mobiele Odido abonnementen, die dus niet van het vaste internet gebruik kunnen maken. Dus 3 nieuwe vouchercodes (en een monteur :-)) zijn welkom.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 6 reacties
  • 6 maart 2025

Nou, dit schiet dus ook al niet erg op… 😢 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen