Skip to main content
Beantwoord

iedere donderdagavond traag internet

• 27 februari 2025
  • 9 reacties
  • 87 Bekeken

De laatste tijd merk ik dat internet erg traag is en vooral op donderdagavond.  Misschien puur toeval ik weet het niet. NLZIET op tv is traag (via tv app en tv is bekabeld aangesloten), wifi op telefoon is traag en PlayStation (bekabeld) maakt geen contact met PSN. IK heb een speedtest gedaan en de jitter schiet omhoog. Ik heb een Zyxel modem en al een keer van het stroom gehaald, maar dat mocht niet baten. Iemand tips?

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@bRuud83, ontzettend bedankt voor het aanpassen! Ik ben direct met je mee gaan kijken en hier is inderdaad sprake van het probleem wat Waqqas genoemd heeft. Ik ga je direct op de lijst zetten om het ONT te laten vervangen door een Nokia ONT, dit moet het probleem oplossen. Op dit moment is er een lage voorraad van de Nokia ONT, maar zodra deze er is krijg je direct bericht van Guidion om een afspraak te maken met een monteur zodat de ONT vervangen kan worden! 

Bekijk origineel

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20443 reacties
  • 27 februari 2025

Hallo ​@bRuud83 

Ben je toevallig aangesloten via het KPN glasvezelnetwerk met een zwarte Genexis of Nokia ONYt op het glasvezelaansluitpunt?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 februari 2025

Hallo ​@Waqqas

Het is een zwart kastje maar ik kan niet het merk  achterhalen. Het ziet er zo uit.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20443 reacties
  • 28 februari 2025

@bRuud83 

Ik denk dat je te maken hebt met het probleem hier:

https://community.odido.nl/thuisnetwerk-566/verzameltopic-traag-internet-in-de-avond-wba-netwerk-365921

Vervanging door een Nokia ONT helpt vaak.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 februari 2025
Waqqas schreef:

@bRuud83 

Ik denk dat je te maken hebt met het probleem hier:

https://community.odido.nl/thuisnetwerk-566/verzameltopic-traag-internet-in-de-avond-wba-netwerk-365921

Vervanging door een Nokia ONT helpt vaak.

@Waqqas 

Bedankt voor de reactie. Ik ga contact opnemen met de klantenservice.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 4 maart 2025

@bRuud83 Goed dat je de weg naar onze community hebt gevonden en via deze weg aan de bel trekt. Ik kan mij voorstellen dat je dit probleem graag opgelost ziet. Ik help je dan ook graag verder! 

Als je jouw community profiel nog kan aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN is de verificatie compleet en kan ik je gelijk op de lijst zetten voor een nieuw ONT. Laat je het mij weten als je zover bent? Dan ga ik aan de slag! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

@bRuud83 Goed dat je de weg naar onze community hebt gevonden en via deze weg aan de bel trekt. Ik kan mij voorstellen dat je dit probleem graag opgelost ziet. Ik help je dan ook graag verder! 

Als je jouw community profiel nog kan aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN is de verificatie compleet en kan ik je gelijk op de lijst zetten voor een nieuw ONT. Laat je het mij weten als je zover bent? Dan ga ik aan de slag! 

@Teresa van Odido Bedankt voor je reactie. Zojuist heb ik mijn profiel aangevuld met de gevraagde gegevens.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dank ​@bRuud83! We zijn er bijna, ik zie namelijk dat je geboortedatum niet overeenkomt. Zet je de juiste erin? Laat het mij weten!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 6 maart 2025

Hi ​@Cheyenne van Odido , ik zie het. Het geboortedatum heb ik aangepast.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hi ​@bRuud83, ontzettend bedankt voor het aanpassen! Ik ben direct met je mee gaan kijken en hier is inderdaad sprake van het probleem wat Waqqas genoemd heeft. Ik ga je direct op de lijst zetten om het ONT te laten vervangen door een Nokia ONT, dit moet het probleem oplossen. Op dit moment is er een lage voorraad van de Nokia ONT, maar zodra deze er is krijg je direct bericht van Guidion om een afspraak te maken met een monteur zodat de ONT vervangen kan worden! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen