Skip to main content
Beantwoord

ZyXEL VMG8825-T50 omruilen voor T56 met Wifi6

• 26 februari 2025
  • 9 reacties
  • 110 Bekeken

Ik gebruik nog het VMG8825-T50 modem dat inmiddels door Zyxel EOL is verklaard. Is het mogelijk de nieuwe T56 te ontvangen zodat ik gebruik kan maken van Wifi6? 

Bij voorbaat dank!

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@Od1d0, zeker! Ik zorg graag dat jij gebruik kan maken van Wifi 6. Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Hierdoor moest ik ook je versterker vervangen. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😊 Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

9 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2025

Hoi ​@Od1d0, zeker! Ik zorg graag dat jij gebruik kan maken van Wifi 6. Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Hierdoor moest ik ook je versterker vervangen. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😊 Groetjes, Ishana

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 1 maart 2025

Beste Ishana van ODIDO,

2 dagen geleden stelde ik dezelfde vraag maar ik heb helaas nog geen antwoord mogen ontvangen.

Wil graag mijn netwerk upgraden met Wifi 6.

En als ik mij niet vergis is het T50 modem van Zyxel inmiddels uitgefaseerd.

Hoop sen wat te horen.

Groet,

Paul

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 3 maart 2025

Mijn reactie van 1 maart op dit onderwerp kan worden verwijderd omdat ik antwoord heb gekregen op mijn eerdere post.

Excuus voor het ongemak.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 mei 2025

Graag zou ik ook een vervangende modem voor mijn oude t50 willen ontvangen ivm de mogelijkheden met wifi 6. Is dit mogelijk?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 22 mei 2025

Hoi ​@Exige_nl , welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres, bedankt voor het invullen van al je gegevens. Hierdoor heb ik je direct een T-56 op kunnen sturen. Zodra deze is verzonden kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Veel plezier met je nieuwe modem!

• 1 reactie
  • 28 mei 2025

Goedenavond,

ivm het verplichte gebruik van WPA3 ook graag het verzoek om mijn bestaande T50router/modem om te ruilen voor een nieuwer type die dit ondersteunt alsmede wifi6.

alvast dank!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Reyenardy, absoluut! Het is bij deze geregeld. Je krijgt nog een bevestiging en kan de T-50 afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Veel plezier ermee alvast!

• 1 reactie
  • 29 mei 2025

Goedemiddag, ook ik zou graag de nieuwe(ere) T-56 ontvangen ter vervanging van mijn VMG8825-T50.

Alvast bedankt.

Ino 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Geen enkel punt ​@Ino_S, ik heb het metéén geregeld voor je. Je krijgt snel meer informatie over de levering van je nieuwe modem. Lever je T-50 in bij een milieupunt in de buurt om het modem een tweede leven te geven! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen