Skip to main content
Beantwoord

Uitermuntend traag surfen, downloaden is ok. Heemstede

• 25 februari 2025
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Ik weet niet wat er aan de hand is maar het ophalen van webpagina's gaat uitermate traag. Soms in de ochtend is het ok. Dit gaat al een paar weken zo. Downloaden is OK. Via wifi of bekabeld, het maakt niet uit. Resetten en alle andere truuks werken niet. Is dat convertor boxje weer stuk?

Beste antwoord door Gebruikersnaam200000

Nora van Odido schreef:

Hi ​@Gebruikersnaam200000, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je in de tussentijd al contact met ons hebt gehad en een monteur het probleem voor je heeft opgelost! Mocht je toch weer langzaam internet ervaren, wil je dit dan gelijk laten weten? Dan gaan we hier achteraan voor je! 

Ja, probleem is opgelost, het was weer het convertor boxje.

Bekijk origineel

2 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 28 februari 2025

Hi ​@Gebruikersnaam200000, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je in de tussentijd al contact met ons hebt gehad en een monteur het probleem voor je heeft opgelost! Mocht je toch weer langzaam internet ervaren, wil je dit dan gelijk laten weten? Dan gaan we hier achteraan voor je! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 1 maart 2025
Nora van Odido schreef:

Ja, probleem is opgelost, het was weer het convertor boxje.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen