Skip to main content

Monteur is niet op komen dagen

• 23 februari 2025
  • 11 reacties
  • 131 Bekeken

Hoi, 
Vandaag zou er een monteur langskomen tussen 11.00 en 13.00 uur. Speciaal thuisgebleven om hem te kunnen ontvangen. Nu is het 12.55 en nog steeds niemand geweest. Ik kijk net in mijn afspraak en zie dat volgens die site de monteur is langs geweest. 

Via de whatsapp van guidion wordt gezegd dat er niemand was om hem te verwelkomen, maar wij hebben geen deurbel gehoord. Er is dus gewoon niet eens aangebeld… 
Daarnaast is de klantenservice vandaag gesloten. Waarom werd ik niet gebeld als de monteur het bijvoorbeeld niet kon vinden? 

Vind dit echt geen stijl en niet kunnen. Geef mij dan maar klik- en klaar internet. of ik blijf dan liever bij m’n huidige provider… 

Uitgelichte reactie

23 februari 2025

Welkom op onze community! ​@svenbacker 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en aan de bel trekt. Allereerst mijn oprechte excuses dat de monteur niet is langs geweest. Dit is niet de bedoeling. Ik help je graag verder! 

Ik wil graag contact opnemen met mijn collega’s van Guidion om er voor te zorgen dat er zo snel mogelijk een nieuwe monteur langskomt. Ik kan op dit moment alleen nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je de lege velden invullen met jouw gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) in je community profiel?

Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

11 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9286 reacties
  • 23 februari 2025

Check hier de website van de monteurservice .

"Het komt soms voor dat een monteur bij voorgaande klanten langer bezig is dan gepland of dat hij/zij in de file staat. Duurt het langer dan een kwartier? Bel dan onze klantenservice (+31 20 323 2764). Wij nemen vervolgens contact op met de monteur voor een duidelijke tijdsindicatie."

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 8 reacties
  • 23 februari 2025

Ha ​@eric  hij is niet per se te laat, maar hij heeft zonder enig communiceren, aangegeven dat ik niet thuis was. Wij waren dat wel. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9286 reacties
  • 23 februari 2025

Bel dan even de monteurservice,  die sturen de monteurs aan. Je kan dan ook gelijk een nieuwe afspraak maken. Mocht je geen glasvezel meer willen maar willen veranderen naar klik en klaar, bel dsn Odido om het glasvezel abonnement te annuleren.  Vervolgens kun je online een klik en klaar abonnement bestellen.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 23 februari 2025

Welkom op onze community! ​@svenbacker 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en aan de bel trekt. Allereerst mijn oprechte excuses dat de monteur niet is langs geweest. Dit is niet de bedoeling. Ik help je graag verder! 

Ik wil graag contact opnemen met mijn collega’s van Guidion om er voor te zorgen dat er zo snel mogelijk een nieuwe monteur langskomt. Ik kan op dit moment alleen nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je de lege velden invullen met jouw gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) in je community profiel?

Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 8 reacties
  • 24 februari 2025

Ik heb mijn gegevens aangevuld. 
ben dus gisteren wel aan de slag geweest Om het zelf te installeren maar dat had geen succes. 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 8 reacties
  • 24 februari 2025

Hi ​@Teresa van Odido mijn gegevens zijn aangevuld. 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 8 reacties
  • 25 februari 2025

Hi ​@Teresa van Odido wanneer kan ik bericht verwachten over een nieuwe afspraak? 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 8 reacties
  • 27 februari 2025

Hi ​@Teresa van Odido  het is nu bijna weer weekend en zou graag een nieuwe afspraak plannen. Kan je mij een update geven? 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 27 februari 2025

@svenbacker Sorry voor de late reactie. Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Ik ben gelijk gaan kijken. Echter zie ik dat de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeenkomen met wat er bij ons in het systeem staat. Wil je dit nog eens nagaan?

Ik hou dit topic nu in de gaten. Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik direct met je mee! 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 8 reacties
  • 27 februari 2025

hi ​@Teresa van Odido  Het is aangepast. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 27 februari 2025

@svenbacker Super, dankjewel voor je snelle reactie! 

Ik heb gelijk naar Guidion gemaild. Zij zullen opnieuw contact opnemen om een afspraak te plannen. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen?

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je in de tussentijd al wel gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? Ik stuur je de code graag toe!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen