Skip to main content
Beantwoord

Geen internet gemeente Susteren

• 19 februari 2025
  • 2 reacties
  • 22 Bekeken

Vanmorgen storing gemeld, maar waarom wordt die niet gemeld op de website. Hebben meerdere klanten last van de storing? Vervelend al sinds vanmorgen geen internet en TV. Volgens Odido hebben ze 48 uur de tijd om monteur te sturen. Dit is erg lang om zonder internet te zitten. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemiddag Ronald, van harte welkom op de Community! Fijn dat je je profiel volledig hebt ingevuld, bedankt hiervoor. Je moet natuurlijk gewoon zo snel mogelijk weer online zijn. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat er een case voor je was aangemaakt. Je verbinding zou sinds 3 uur geleden weer terug moeten zijn, klopt dat? Ik hoor het graag van je! Mocht er nog iets niet helemaal werken of heb je nog andere vragen? Stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! đŸ˜„

Bekijk origineel

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Ronald, van harte welkom op de Community! Fijn dat je je profiel volledig hebt ingevuld, bedankt hiervoor. Je moet natuurlijk gewoon zo snel mogelijk weer online zijn. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat er een case voor je was aangemaakt. Je verbinding zou sinds 3 uur geleden weer terug moeten zijn, klopt dat? Ik hoor het graag van je! Mocht er nog iets niet helemaal werken of heb je nog andere vragen? Stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! đŸ˜„

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 februari 2025

Ik ben na 24uur weer online. Een engineer van Guidion, had gisteren een nieuwe klant aangesloten in de centrale en daarbij per ongeluk mijn verbinding verbroken. Odido heeft geen inzicht in activiteiten die Guidion doet en kan ook niet direct met engineer schakelen. Enige wat ze kunnen is een nieuwe support verzoek inleggen en die komt achteraan in de rij. 
Ik ben een week geleden geswitcht van Ziggo naar Odido. Dit moet niet te vaak gebeuren.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen