Skip to main content
Beantwoord

hoe verander ik van 100 naar 100 mega bits

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

volgende jaar ga ik veranderen naar 100 mega bits naar 1000 megabits 

ik wil gewoon weten hoe verander ik de snelheid alvast

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@totaleslimmekind 

Ga in de app of website bij abonnement naar abonnement wijzigen en kies voor snelheid wijzigen. Daar kan je een nieuwe snelheid kiezen.

Bekijk origineel

18 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21533 reacties
  • Antwoord
  • 8 februari 2025

Hallo ​@totaleslimmekind 

Ga in de app of website bij abonnement naar abonnement wijzigen en kies voor snelheid wijzigen. Daar kan je een nieuwe snelheid kiezen.

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 9 februari 2025

oke

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 9 februari 2025

maar kan het ook met bellen?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21533 reacties
  • 9 februari 2025

@totaleslimmekind 

Wil je dat de klantenservice het voor je doet? Dat kan denk ik wel, het telefoonnummer is 0800 0092.

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 9 februari 2025

ja maar eerst wachte tot volgende jaar want mijn vader zecht dat het iets te maaken met de contrackt

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1447 reacties
  • 9 februari 2025
totaleslimmekind schreef:

ja maar eerst wachte tot volgende jaar want mijn vader zecht dat het iets te maaken met de contrackt

Als het contract op naam van je vader staat dan zal hij ook degene moeten zijn die die handeling uitvoert (of uit laat voeren). Ook over de telefoon. 

(En zover ik weet is verhogen van snelheid binnen contractperiode geen probleem) 

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 9 februari 2025

rvk01 schreef:

Als het contract op naam van je vader staat dan zal hij ook degene moeten zijn die die handeling uitvoert (of uit laat voeren). Ook over de telefoon. 

(En zover ik weet is verhogen van snelheid binnen contractperiode geen probleem) 

ECHT?! dan kan ik genieten van gigabit maar dan moet ik wel aan mijn moeder 10 euro per maand geven want het is op haar naam

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 9 februari 2025

maar ook een vraagje als ik gigabit neemt krijg ik dan de t56 want dan gaat de t54 overlast van ons

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1447 reacties
  • 9 februari 2025

De T54 kan toch gewoon 1Gbps aan?

Ik dacht verder dat je die hele T54 niet gebruikte.

Kijk of vraag bij verhoging wel even goed of je de e.v. welkomst korting behoudt. Dat zou volgens mij nu wel zo moeten zijn maar je kunt het met beter ook vragen (of bekijken bij het verhogen). (Er zijn wat topics over hier in de community)

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 9 februari 2025
rvk01 schreef:

De T54 kan toch gewoon 1Gbps aan?

Ik dacht verder dat je die hele T54 niet gebruikte.

Kijk of vraag bij verhoging wel even goed of je de e.v. welkomst korting behoudt. Dat zou volgens mij nu wel zo moeten zijn maar je kunt het met beter ook vragen (of bekijken bij het verhogen). (Er zijn wat topics over hier in de community)

duus wat ik heeft begrepen

belen en vraagen als ik koste krijg als ik naar 100 megabits naar 1000 gigabits

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1447 reacties
  • 9 februari 2025

Eerst kijken of je nog in de kortingsperiode zit. Dan bellen en vragen of je bij verhoging die korting behoudt (als die er nog op zit). En of de snelheid dus zo zonder problemen verhoogt kan worden (met alleen bijbetaling van die €10/mnd).

Volgens mij moet altijd de contractant bellen dus dat zou jij zelf niet kunnen, volgens mij.

Tevens zou je het online misschien ook kunnen zien als je bij je account kiest voor snelheid wijzigen. Dan zie je wat je gaat betalen. Als daar nog steeds de korting bij staat dan kun je het daar gewoon bevestigen. Zo niet dan moet een moderator even kijken waarom niet en of je die korting nog krijgt bij verhoging.

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 9 februari 2025

wat is een kortingsperiode? mijn moeder is sins 2021 lid van tmobile/odido

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1447 reacties
  • 9 februari 2025

wat is een kortingsperiode? ik ben sins 2021 lid van tmobile/odido

Ok. Als jullie geen korting hebben dan maakt het al helemaal niets uit. Maar dan begrijp ik je opmerking niet dat je vader het gaat over contract?

Je bent na een jaar sowieso vrij van een contract en kunt maandelijks opzeggen (tenzij je weer met een jaar verlengd hebt met en voor de korting).

Als er verlengd is met een jaar (of 2) met korting is het dus de vraag of die korting blijft staan bij verhoging.

Alles hangt dus af van de gemaakte afspraken (contract).

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 9 februari 2025

ik snap je niet want figuurlijke taal is niet mijn ding

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1447 reacties
  • 9 februari 2025

ik snap je niet want figuurlijke taal is niet mijn ding

Het is sowieso niet iets wat jij kan regelen omdat het contract niet op jouw naam staat.

Vraag of jullie korting hebben. Zo niet dan is verhogen geen probleem. Maar dat moet je moeder dus doen. Of je moet het via de online omgeving kunnen doen (wat eigenlijk ook alleen je moeder zou mogen doen).

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 9 februari 2025

wacht ik denk dat ik heb korting

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1447 reacties
  • 9 februari 2025

Dan is er dus inderdaad een 2 jarig contract afgesloten met korting. In het volgende scherm zou je moeten kunnen zien of je de korting behoudt. Dat hangt nl af van de voorwaarde van de toen afgesloten korting af. Als dat de korting was voor alle snelheden tot 2Gbps, dan zou verhogen dus geen probleem zijn. 

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 9 februari 2025

super hoopelijk komt mijn vader en aanschaft gigabit voor mij want mijn intel i350t2v2 is gigabit

fijne dag 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen