Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten Nijkerk

• 24 januari 2025
  • 9 reacties
  • 128 Bekeken

Ik heb weer eens geen internet en geen TV in Nijkerk. Dit was een week geleden ook al.

Wat is er aan de hand en wanneer wordt het opgelost??

Beste antwoord door soepkip67

soepkip67 schreef:

Hallo ​@mhvelthuis ,

Hier in Nijkerkerveen ook weer geen internet, net zoals vorige week. Gaat niet echt lekker zo  met Odido.

Op dit moment werkt hier alles weer.

Bekijk origineel

9 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1341 reacties
  • 24 januari 2025

Hallo ​@mhvelthuis ,

Hier in Nijkerkerveen ook weer geen internet, net zoals vorige week. Gaat niet echt lekker zo  met Odido.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 24 januari 2025

Op dit moment speelt er inderdaad een algemeen probleem in regio Nijkerk. Sorry voor dit ongemak. Ik adviseer je om ons storingstopic in de gaten te houden. Hier plaatsen wij meteen een update, zodra er meer bekend is. 

Wel wil ik dat je in de tussentijd gebruik kan maken van het Internet. Ik stuur je daarom graag een Unlimited data vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik je de code meteen toe! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 januari 2025

Hallo Teresa,

Dank je wel voor jouw bericht.

We willen hier graag gebruik van maken. Als je dat beschikbar zou willen maken voor BEN abonnement op nummer   XXXXX.

Alvast bedankt. 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 24 januari 2025

@mhvelthuis Ik heb je meteen een vouchercode gestuurd! 

Je nummer heb ik verwijderd uit het topic, omdat het niet is toegestaan deze te plaatsen in een openbaar bericht. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 januari 2025

Waar vinden we die code?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 24 januari 2025

@mhvelthuis Ik heb je een privébericht gestuurd op de community, je vind de code in je inbox. 

Klik rechts bovenin op je profiel (naast het kopje ‘+ Start een topic’. Vervolgens kan je in het dropdown menu klikken op ‘privéberichten’. 

Laat je mij weten of het is gelukt?

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1341 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2025
soepkip67 schreef:

Hallo ​@mhvelthuis ,

Op dit moment werkt hier alles weer.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 januari 2025

En hier in Nijkerk ook weer verbinding. @odido wat was de oorzaak en hoe kan dit 2 keer in een week tijd ? 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2395 reacties
  • 25 januari 2025

Hoi ​@Jeroen_3862, super fijn om te horen! De oorzaak is een stroom storing geweest. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen