Skip to main content
Beantwoord

Thuisnetwerk zonder internet, Los lampje knippert

• 17 januari 2025
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Sinds een uur of 2-3 ligt bij ons thuis het internet plat. We hebben glasvezel en de LoS led van de Huawei media convertor knippert met een frequentie van 60hz (1s aan, 1s uit).

We hebben de resetinstructie van modem en mediaconverter gevolgd en het Los ledje blijf knipperen (en geen internet dus). Bij de buurman 5 huizen verder op werkt odido glasvezel wel, ter info. 

Ik kan nu niets meer doen om het issue in mijn huis op te lossen, ik denk ook dat het probleem in de aanvoer van het glasvezel signaal zit.

De Ai helpbot kan niets voor ons doen (geen verrassing) en klantenservice is dicht. Dus is er hier nog iemand die me kan helpen? 

Postcode 3543CD, Utrecht. 

Sorry voor de plaatsing in thuisnetwerk - dat is een foutje wat ik niet kan fiksen. 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Palava, dank voor het starten van dit topic! Niet fijn om te lezen dat je offline bent. Ik ben er absoluut voor je, al zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad en er een onderzoek is gestart. De technische dienst gaat hiermee aan de slag en we houden je binnen enkele werkdagen op de hoogte. Ik lees ook dat je al bent voorzien van Unlimited Data op je mobiel. Dat is fijn, zo hoef je je geen zorgen te maken over je bundel in de tussentijd.

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2025

Hi ​@Palava, dank voor het starten van dit topic! Niet fijn om te lezen dat je offline bent. Ik ben er absoluut voor je, al zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad en er een onderzoek is gestart. De technische dienst gaat hiermee aan de slag en we houden je binnen enkele werkdagen op de hoogte. Ik lees ook dat je al bent voorzien van Unlimited Data op je mobiel. Dat is fijn, zo hoef je je geen zorgen te maken over je bundel in de tussentijd.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen