Skip to main content
Beantwoord

Drama internet, Binnen de bedenktijd opgezegd

• 14 januari 2025
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Eindelijk konden we onze ziggo op gaan zeggen om over te stappen op glasvezel. Paar weken verder en wat hebben wij een spijt zeg! Elke avond een erg slechte verbinding of gewoon helemaal geen internet. Vanaf een uur na installatie door de monteur al drama. Zowel wifi als bekabeld. Na ellendig lang bellen bleek dat ze ons een defect glasvezelkastje hebben gegeven terwijl ze aangeven nieuwe klanten gelijk de Nokia ont te geven. De derde persoon die ik sprak is eerlijk geweest en heeft mij verteld dat ik op een lijst kwam te staan voor een nieuwe ONT, echter kon hij me niet vertellen hoe lang dat zou duren. Wel vertelde hij dat ze die kastjes nog niet aan het uitdelen waren.
Heel lief een 7 dagen onbeperkt data gekregen, beetje jammer dat ik met mijn mobiele abonnement niet bij Odido zit. 

Na het gesprek heb ik besloten om mijn abonnement gelijk stop te zetten. Odido doet niets aan het probleem, er wordt gewezen naar de monteurs van Gideon. 

ik heb het te doen met de mensen van de klantenservice, wat zullen ze een hoop shit over zich heen krijgen. 

Als bijlage een foto van een bekabelde Speedtest. De ping gaat van 5 naar 1600 naar 300 etc.. de jitter varieert van 10 tot 3000 en de down en uploadspeed.. tja.. wat kan ik daar over zeggen..

Ik verwacht dat Odido met een nette compensatie gaat komen. Sinds de start van ons abonnement is het een en al drama. Vaker geen internet dan wel internet. 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@Si Beau, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik zie het inderdaad terug in het systeem. Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

1 reactie

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2025

Hoi ​@Si Beau, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik zie het inderdaad terug in het systeem. Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen