Skip to main content
Beantwoord

Compensatie na slechte dienstverlening

• 11 januari 2025
  • 9 reacties
  • 121 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Beste,

20dec 2024 storing op internet/telefoon lijn (glasvezel). Geen internet meer.

21dec gebeld en na 3 kwartier een afspraak gekregen dat er 30dec een monteur van Guidion zou komen. Eerder was niet mogelijk.

Volgende dat afspraak bevestiging voor de 27e gekregen, dat scheelde al weer.

1e kerstag gemiste oproep met voicemail dat er een eerdere datum is vrijgekomen nl de 28e. Terugbellen dat dit een latere datum is kon niet, gezien met kerst Guidion niet werkt… (maar wel mij kon bellen).

We hebben netjes gewacht tot de 28e en geen monteur. Bellen met Guidion (half uur):

Samengevat: We hebben de monteur te vol gepland en raden aan om een nieuwe afspraak te maken. Toen ik aangaf dat niet te willen maar graag wilde dat de monteur alsnog zou komen kreeg ik te horen dat ik mocht wachten maar ze geen enkele tijd konden afgeven wanneer hij zou kunnen komen (was reeds 18u).

Daarna Odidio rechtstreeks gebeld(weer half uur) of zij wat konden betekenen. Enige wat ze konden doen was een nieuwe afspraak want het systeem gaf aan dat de monteur al was geweest en ik hoefde dus niemand te verwachten. Nieuwe afspraak was mogelijk op 13januari!!! Dit heb ik uit principe geweigerd omdat ik dit onacceptabel vind. Hierover zou ik terug gebeld worden om mogelijk een eerder afspraak te krijgen.

In de tussentijd kon ik een Odido simkaart kopen en daar gratis internet op krijgen als tussenoplossing (deze kosten zou ik vergoed krijg). Deze kaart ben ik direct gaan halen.

Bijna thuis telefoon van de monteur dat hij onderweg was. Deze heeft alles vlug in orde gebracht, daarvoor alleen maar lof.

Maar concreet ben ik benieuwd wat er nu met de SIM kaart gaat gebeuren als met compensatie voor dit knullige verloop. Voor mij is dit absoluut geen reclame!

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@marede, ik zie inderdaad dat er nog geen vergoeding is aangemaakt voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten, mijn excuses hiervoor. Ik heb dit direct voor je in orde gemaakt en hier krijg je ook een e-mail van ter bevestiging. De vergoeding zal samen met de vergoeding van de kosten van de simkaart met de volgende factuur verrekend worden! 

Bekijk origineel

9 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9286 reacties
  • 11 januari 2025

Fijn dat Guidion je tussen kerst en oud en nieuw je toch nog kon helpen. Zoals bij veel bedrijven waren een hoop mensen vrij.

Als je de kassabon van de simkaart in dit topic plaatst kan een moderator een vergoeding maken.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 januari 2025

Dag Eric,

Bedankt voor je reactie. Dat er iemand beschikbaar was is zeker fijn geweest.

Bij deze de kassabon.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 13 januari 2025

Hey ​@marede, welkom op onze Community!

Op dit moment hebben we problemen met ons systeem waardoor we geen vergoedingen kunnen aanmaken. Zou je over 2 dagen dit topic willen bumpen? Ik ga er vanuit dat het systeem dan weer in orde is. Dan zal ik de vergoeding in gang zetten voor je! Excuses voor het ongemak en alvast bedankt. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 januari 2025

*bump*

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14631 reacties
  • 22 januari 2025

Thanks ​@marede, ik heb de simkaart voor je vergoed. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 januari 2025

Bedankt Tommie. Zit hier ook de vergoeding bij voor de tijd dat er geen verbinding was?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2377 reacties
  • 25 januari 2025

Hoi ​@marede, dit wil ik graag voor je in orde maken! Voor mij is alleen nog onduidelijk of de verbinding al hersteld is. Ik zie nog geen nieuwe afspraak met Guidion ingepland staan. We kunnen alleen achteraf kijken naar een compensatie voor je, dan weten we namelijk hoe lang het heeft geduurd. Laat je me het weten en ook graag de precieze data? Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 januari 2025

Goede dag.

Zouden jullie dit niet dienen te weten?

Daarbij staat dit in mijn openingspost. Van 20dec t/m 28dec.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 26 januari 2025

Hi ​@marede, ik zie inderdaad dat er nog geen vergoeding is aangemaakt voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten, mijn excuses hiervoor. Ik heb dit direct voor je in orde gemaakt en hier krijg je ook een e-mail van ter bevestiging. De vergoeding zal samen met de vergoeding van de kosten van de simkaart met de volgende factuur verrekend worden! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen