Beste,
20dec 2024 storing op internet/telefoon lijn (glasvezel). Geen internet meer.
21dec gebeld en na 3 kwartier een afspraak gekregen dat er 30dec een monteur van Guidion zou komen. Eerder was niet mogelijk.
Volgende dat afspraak bevestiging voor de 27e gekregen, dat scheelde al weer.
1e kerstag gemiste oproep met voicemail dat er een eerdere datum is vrijgekomen nl de 28e. Terugbellen dat dit een latere datum is kon niet, gezien met kerst Guidion niet werkt… (maar wel mij kon bellen).
We hebben netjes gewacht tot de 28e en geen monteur. Bellen met Guidion (half uur):
Samengevat: We hebben de monteur te vol gepland en raden aan om een nieuwe afspraak te maken. Toen ik aangaf dat niet te willen maar graag wilde dat de monteur alsnog zou komen kreeg ik te horen dat ik mocht wachten maar ze geen enkele tijd konden afgeven wanneer hij zou kunnen komen (was reeds 18u).
Daarna Odidio rechtstreeks gebeld(weer half uur) of zij wat konden betekenen. Enige wat ze konden doen was een nieuwe afspraak want het systeem gaf aan dat de monteur al was geweest en ik hoefde dus niemand te verwachten. Nieuwe afspraak was mogelijk op 13januari!!! Dit heb ik uit principe geweigerd omdat ik dit onacceptabel vind. Hierover zou ik terug gebeld worden om mogelijk een eerder afspraak te krijgen.
In de tussentijd kon ik een Odido simkaart kopen en daar gratis internet op krijgen als tussenoplossing (deze kosten zou ik vergoed krijg). Deze kaart ben ik direct gaan halen.
Bijna thuis telefoon van de monteur dat hij onderweg was. Deze heeft alles vlug in orde gebracht, daarvoor alleen maar lof.
Maar concreet ben ik benieuwd wat er nu met de SIM kaart gaat gebeuren als met compensatie voor dit knullige verloop. Voor mij is dit absoluut geen reclame!