Skip to main content
Beantwoord

zyxel t-54 start spontaan opnieuw op

Hallo, ik zit hier met hetzelfde herstart probleem van de Zyxel T-54, is er in de tussentijd al iets meer bekent over de nieuwe firmware? Zoniet, is het dan mogelijk om mijn firmware te downgraden totdat de nieuwe versie beschikbaar is? Vanwege werk meetings is een spontane herstart niet echt gewenst.

Alvast bedankt,

Marcel

Beste antwoord door haak0381

Hoi Tommie van Odido,

Bedankt voor de goede service, de nieuwe router was de volgende dag in huis.

Gelijk geïnstalleerd, en nu 43 uur online zonder uitval.

De oude router is vandaag retour gestuurd.

Nogmaals bedankt voor de goede en snelle service.

Met vriendelijke groet,

Marcel

Bekijk origineel

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey ​@haak0381, welkom op onze Community!

De nieuwe firmware is nog niet gereed om uitgestuurd te worden. Ik heb je daarom besloten om je een nieuw modem op te sturen, je ontvangt dan de T-56. Deze heeft dit probleem gelukkig niet. Als je het modem hebt ontvangen en alles werkt weer zoals het moet, zou je mij dan een terugkoppeling willen geven? Alvast bedankt!

• heeft eerste post geplaatst
  • 13 januari 2025

Hoi Tommie van Odido,

Bedankt voor de goede service, de nieuwe router was de volgende dag in huis.

Gelijk geïnstalleerd, en nu 43 uur online zonder uitval.

De oude router is vandaag retour gestuurd.

Nogmaals bedankt voor de goede en snelle service.

Met vriendelijke groet,

Marcel

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Geweldig om te lezen ​@haak0381! Enjoy!

• is een Master Poster
  • 14 januari 2025

@Tommie van Odido Mijn T-54 heeft het zelfde probleem + dat de wifi verbinding steeds weg valt/reset.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Hatsikidee02, ik heb het voor jou ook in orde gemaakt. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging!

• is een King Poster
  • 17 januari 2025

@Tommie van Odido ​@Cheyenne van Odido Kom ik ook in aanmerking voor een T-56 modem?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@ed-win, voor jou kan ik dit niet regelen. Heb jij exact last van dit issue? Dan kunnen we kijken of we bij jou de oude firmware terug kunnen zetten. Zou je dit willen?

• is een King Poster
  • 19 januari 2025

@Cheyenne van Odido Ik heb dezelfde problemen met mijn T-54 modem. De firmware is al terug gezet naar een oudere versie, wat gelukkig wel iets geholpen heeft.

Maar waarom gaven jullie in een eerder post aan haak0381 aan: “De nieuwe firmware is nog niet gereed om uitgestuurd te worden. Ik heb je daarom besloten om je een nieuw modem op te sturen, je ontvangt dan de T-56.”

Waarom zou dat voor mij dan niet kunnen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

De T-56 heeft geen DSL aansluiting ​@ed-win, daarom kunnen we je die niet opsturen. Waar heb je op dit moment nog problemen mee? 

• is een King Poster
  • 20 januari 2025

@Tommie van Odido Bedankt voor de uitleg. Geen DSL aansluiting is voor mij een goed argument ;-)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Geen dank ​@ed-win!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen