Skip to main content
Beantwoord

LOS lampje knippert rood op Huawei kastje

• 5 januari 2025
  • 8 reacties
  • 292 Bekeken

Sinds 17:00 knippert het Los Lampje op het Huawei kastje er hebben we geen internet. Meerdere malen het huawei kastje en de modem van het stroom afgehaald, echter werkt dit niet. Brand het lampje na aanleiding van een storing? 

Hoor het graag!

Groet,

Sherwin Doerdjan

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi all, er het lijkt er inderdaad op dat er gisteren een korte onderbreking was van de diensten in de regio Hoogezand. Dit is inmiddels helemaal opgelost. Mocht je toch problemen met de diensten ervaren, wil je dan laten weten welke lampjes er nu branden op het modem en de ONT? Dan ga ik hiermee aan de slag! 

Bekijk origineel

8 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 januari 2025

Ik heb exact hetzelfde probleem, ook vanaf 5 uur. Vrienden van mij paar straten verderop ook.

Woon je toevallig in de regio Hoogezand?

Ik was aan het chatten met Odido over het probleem maar de chat werd onderbroken en nu zijn ze offline. Fantastische service.

• Auteur
  • 1 reactie
  • 5 januari 2025

Klopt ik woon in de regio Hoogezand. Hopelijk wordt het probleem snel opgelost! Lijkt alsof er een storing gaande is.

• 1 reactie
  • 5 januari 2025

Hoi, heb hetzelfde probleem, ook in Hoogezand. 

• 1 reactie
  • 5 januari 2025

Hier inderdaad hetzelfde probleem. Ook in regio Hoogezand

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 januari 2025

Hier hetzelfde. Ook regio Midden Groningen.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1621 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2025

Hi all, er het lijkt er inderdaad op dat er gisteren een korte onderbreking was van de diensten in de regio Hoogezand. Dit is inmiddels helemaal opgelost. Mocht je toch problemen met de diensten ervaren, wil je dan laten weten welke lampjes er nu branden op het modem en de ONT? Dan ga ik hiermee aan de slag! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 januari 2025

Hier werkt alles weer. Bedankt voor je reactie.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 8 januari 2025

Fijn om te horen ​@Troyce

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen