Sinds mei ben heb ik en glasvezelverbinding bij jullie. in de afgelopen weken/2 maanden is de internet verbinding heel erg traag geworden en lijkt dit steeds erger te worden. Dit ervaren mijn vrouw en ik voornamelijk 's avonds, alhoewel het overdag ook voorkomt.
Het probleem is vooral dat het laden van websites extreem lang duurt. Ik zie in de community veel mensen met soortgelijke klachten, waarbij het probleem aan het WBA netwerk ligt. en vervanging van de ONT ligt hierbij voor de hand, maar ook dat lijkt bij de een deel van de gebruikers geen soelaas te bieden.
https://community.odido.nl/thuisnetwerk%2D566/verzameltopic%2Dtraag%2Dinternet%2Din%2Dde%2Davond%2Dwba%2Dnetwerk%2D365921?sort=dateline.desc
ik hoor graag de bevestiging dat ik hetzelfde probleem ervaar als andere klanten en ik hoor ook graag wat de oplossing is. het is dat ik tot mei 2025 een contract heb, anders was ik asap overgestapt naar een andere provider. Maanden lang betalen voor een product dat niet geleverd wordt, ga ik natuurlijk niet langer doen dan nodig is.