Skip to main content
Beantwoord

Traag en onstabiel internet in de avond

• 1 januari 2025
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Sinds mei ben heb ik en glasvezelverbinding bij jullie. in de afgelopen weken/2 maanden is de internet verbinding heel erg traag geworden en lijkt dit steeds erger te worden. Dit ervaren mijn vrouw en ik voornamelijk 's avonds, alhoewel het overdag ook voorkomt.

Het probleem is vooral dat het laden van websites extreem lang duurt.  Ik zie in de community veel mensen met soortgelijke klachten, waarbij het probleem aan het WBA netwerk ligt. en vervanging van de ONT ligt hierbij voor de hand, maar ook dat lijkt bij de een deel van de gebruikers geen soelaas te bieden.

https://community.odido.nl/thuisnetwerk%2D566/verzameltopic%2Dtraag%2Dinternet%2Din%2Dde%2Davond%2Dwba%2Dnetwerk%2D365921?sort=dateline.desc

ik hoor graag de bevestiging dat ik hetzelfde probleem ervaar als andere klanten en ik hoor ook graag wat de oplossing is. het is dat ik tot mei 2025 een contract heb, anders was ik asap overgestapt naar een andere provider. Maanden lang betalen voor een product dat niet geleverd wordt, ga ik natuurlijk niet langer doen dan nodig is.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@XDVH, dank voor het starten van dit topic en excuus voor deze ervaring. Dit topic heb je goed gevonden. Ik ben meteen mee gaan kijken en zie inderdaad dat wij ook bij jou internet leveren via het WBA netwerk van KPN. Volgens mij systeem maak jij gebruik van een Genexis, dus wat betreft tik je alle boxen af. Dat is jammer, mijn excuses. Geen zorgen, ik zet je meteen op de lijst voor een vervanging van de ONT. Inderdaad, het is niet altijd de oplossing, maar vaak wel. We willen dit in ieder geval uitsluiten en je toevoegen aan het onderzoek. Dat heb ik bij deze gedaan!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2961 reacties
  • Antwoord
  • 2 januari 2025

Hi ​@XDVH, dank voor het starten van dit topic en excuus voor deze ervaring. Dit topic heb je goed gevonden. Ik ben meteen mee gaan kijken en zie inderdaad dat wij ook bij jou internet leveren via het WBA netwerk van KPN. Volgens mij systeem maak jij gebruik van een Genexis, dus wat betreft tik je alle boxen af. Dat is jammer, mijn excuses. Geen zorgen, ik zet je meteen op de lijst voor een vervanging van de ONT. Inderdaad, het is niet altijd de oplossing, maar vaak wel. We willen dit in ieder geval uitsluiten en je toevoegen aan het onderzoek. Dat heb ik bij deze gedaan!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen