Skip to main content
Beantwoord

los lampje knippert langzaam rood en geen internet

• 31 december 2024
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds gisteren ineens geen internet en tv meer.

Los lampje knippert langzaam rood en pon lampje is uit.

Herstarten heeft niks verholpen en resetten ook niet.

Help please 🙏 

Mvg,

Paul

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Paulie01, ik sta voor je klaar! Bedankt voor de informatie die je deelt en dat je zelf al wat getest hebt. Ik heb je verbinding meteen bekeken en zie hier ook dat er geen verbinding is op de ONT. Kun je voor de zekerheid de patchkabel (kabel tussen FTU en ONT) aandrukken? Maakt dat verschil? Voor de zekerheid stuur ik gelijk een monteur voor je aan. Mochten de kabels aandrukken het hebben opgelost, haal ik de afspraak er weer uit. Guidion neemt voor de afspraak contact met je op via de mail om een afspraak te maken!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2961 reacties
  • Antwoord
  • 1 januari 2025

Hi ​@Paulie01, ik sta voor je klaar! Bedankt voor de informatie die je deelt en dat je zelf al wat getest hebt. Ik heb je verbinding meteen bekeken en zie hier ook dat er geen verbinding is op de ONT. Kun je voor de zekerheid de patchkabel (kabel tussen FTU en ONT) aandrukken? Maakt dat verschil? Voor de zekerheid stuur ik gelijk een monteur voor je aan. Mochten de kabels aandrukken het hebben opgelost, haal ik de afspraak er weer uit. Guidion neemt voor de afspraak contact met je op via de mail om een afspraak te maken!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen