Skip to main content
Beantwoord

Defecte modem

• 30 december 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 1 reactie

Mijn modem gaf na opnieuw opstarten een groen knipperend powerlampje en wilden niet meer doorstarten.
Op donderdag 12 december gevraagd of ik een nieuwe modem zou kunnen krijgen. Ik zou door de storingsdienst terug gebeld worden. Daar ik geen bevesting had gehad op vrijdag 13 december weer gebeld en mijn vermoede bleek juis ze konden niets terug vinden van mijn gesprek van de vorige dag. Weer gevraagd om een nieuwe modem hier kreeg ik het zelfde antwoord maar dat het druk was bij de storingsdienst zou weer teruggebeld worden. Ik kan begrijpen dat het druk was maar geen reactie of bevestiging van het gesprek geeft mij de indruk dat ik niet serieus wordt genomen. Ik had een onderbuik gevoel toen maar op internet gezocht, daar dezelfde modem kunnen kopen voor 29 euro op internet. Deze aangesloten en werkte gelijk had alles weer. Woensdag 18 december maar weer gebeld daar kreeg ik wel te horen dat ze zagen dat ik op 13 december gebeld was. Er werd mij weer gezegd dat de storingsdienst mij zou terug bellen maar dat het druk was maar zou een aantekening meesturen dat ik uitelijk vrijdag 20 december er contact met mij opgenomen zou worden of een nieuwe modem opgestuurd zou worden. Vrijdag 20 december niets vernomen helaas en de hoop opgegeven dat er nog contact met mij opgenomen zou worden. Bij KPN mij maar aangemeld en daar gebruik gemaakt van automatisch opzeggen vond het wel welletjes na 3 keer bellen. Vandaag 30 december nog steeds niets vernomen trouwens.

Beste antwoord door dyeno1

Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@dyeno1 

Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor deze situatie en service. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Ik help je graag alsnog verder! 

Ik vind het echt niet leuk om te lezen dat je gaat overstappen, maar ik begrijp je sentiment. Ik wil er in ieder geval voor zorgen dat we op de goede voet afscheid nemen. 

Ik ben meteen gaan kijken en zie dat de overstap al redelijk snel zal plaatsvinden (de eerst mogelijke datum staat op 07-01-25). Als je wil, kan ik nog een nieuw modem opsturen, maar ik verwacht eigenlijk dat deze niet meer op tijd geleverd zal worden, ook gezien de feestdagen. Mocht jij een andere datum hebben doorgekregen van je nieuwe provider, laat het dan vooral weten. Ik stuur het modem dan sowieso. 

Mocht ik in de tussentijd nog ergens anders bij helpen, laat je het mij dan weten? Ik sta voor je klaar!

De situatie is nog steeds vervelend en  ik daardoor genoodzaakt was om over te stappen naar KPN.
(Overigens blijf ik wel bij Odido voor mij mobile abonnementen)

Maar door Teresa toch goed uit elkaar.
Dank je wel voor je genomen inspanning, ben tevreden nu

Bekijk origineel

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 31 december 2024

Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor deze situatie en service. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Ik help je graag alsnog verder! 

Ik vind het echt niet leuk om te lezen dat je gaat overstappen, maar ik begrijp je sentiment. Ik wil er in ieder geval voor zorgen dat we op de goede voet afscheid nemen. 

Ik ben meteen gaan kijken en zie dat de overstap al redelijk snel zal plaatsvinden (de eerst mogelijke datum staat op 07-01-25). Als je wil, kan ik nog een nieuw modem opsturen, maar ik verwacht eigenlijk dat deze niet meer op tijd geleverd zal worden, ook gezien de feestdagen. Mocht jij een andere datum hebben doorgekregen van je nieuwe provider, laat het dan vooral weten. Ik stuur het modem dan sowieso. 

Mocht ik in de tussentijd nog ergens anders bij helpen, laat je het mij dan weten? Ik sta voor je klaar!

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 31 december 2024
Teresa van Odido schreef:

De situatie is nog steeds vervelend en  ik daardoor genoodzaakt was om over te stappen naar KPN.
(Overigens blijf ik wel bij Odido voor mij mobile abonnementen)

Maar door Teresa toch goed uit elkaar.
Dank je wel voor je genomen inspanning, ben tevreden nu

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 31 december 2024

@dyeno1 Ik ben blij om te lezen dat we het samen hebben kunnen oplossen. Afscheid met een goed gevoel is altijd beter! 

Fijn om te lezen dat je in ieder geval nog deel uitmaakt van onze Odido Family. Mocht je ooit eens hulp nodig hebben met je toestel, dan weet je mij te vinden. Ik sta voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen