Skip to main content
Beantwoord

Glazvezel geïnstalleerd, werkt niet. Graag update van ticket.

  • 16 december 2024
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Hallo,

 

Op 27 nov heeft de monteur van Guidion glasvezel aangesloten. Helaas is het niet gelukt om dit werkend te krijgen. De monteur heeft die dag een ticket aangemaakt met de volgende opmerking:

 

Gebeld met thd optie 5

Doorgezet in overleg ivm mogelijke wel licht geen data Pakket aangesloten niet werkend achtergelaten. Taak aangemaakt

voor bo, geen licht op locatie. Los lamp knippert groen wereld bol blijft rood.

 

Referentie: 74602054

 

Helaas nog geen terugkoppeling ontvangen. Wat kan ik doen?

 

Met vriendelijke groet, 

Maarten Hermans

Beste antwoord door MaartenHermans

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@MaartenHermans, welkom op onze Community!

Dit is een kwestie van afwachten. Ik zie dat de monteur het ticket inderdaad heeft ingeschoten, onze technische dienst heeft nu een terugkoppeling gevraagd aan Guidion voor meer informatie. Zodra er meer duidelijkheid is wordt er contact met je opgenomen. 

 

Hi Tommie,

 

Dankjewel voor de update. Soms is zo'n dergelijk update natuurlijk ook al wat waard.

 

Fijne feestdagen. 😁

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13720 reacties
  • 18 december 2024

Hey ​@MaartenHermans, welkom op onze Community!

Dit is een kwestie van afwachten. Ik zie dat de monteur het ticket inderdaad heeft ingeschoten, onze technische dienst heeft nu een terugkoppeling gevraagd aan Guidion voor meer informatie. Zodra er meer duidelijkheid is wordt er contact met je opgenomen. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 20 december 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@MaartenHermans, welkom op onze Community!

Dit is een kwestie van afwachten. Ik zie dat de monteur het ticket inderdaad heeft ingeschoten, onze technische dienst heeft nu een terugkoppeling gevraagd aan Guidion voor meer informatie. Zodra er meer duidelijkheid is wordt er contact met je opgenomen. 

 

Hi Tommie,

 

Dankjewel voor de update. Soms is zo'n dergelijk update natuurlijk ook al wat waard.

 

Fijne feestdagen. 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen