Skip to main content
Beantwoord

Zyxel t54 herstart spontaan

• 6 december 2024
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Ik heb een glasvezel-verbinding met een Zyxel t-54. Verschillende malen per dag doet hij een spontane herstart. Best wel hinderlijk. In de avond soms ook last van zeer traag internet. Ik heb al gereset en ook de stroom voor meer dan 10 seconden eraf en weer aan. Niets helpt, de Zyxel t-54 blijft spontaan random herstarten. Hoe kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Stevietap 

Dit is in bekende bug in de nieuwe firmware. Indien alle privé velden in je community profiel zijn ingevuld dan kan een moderator de firmware voor je downgraden waardoor hij niet meer spontaan herstart.

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21821 reacties
  • Antwoord
  • 6 december 2024

Hallo ​@Stevietap 

Dit is in bekende bug in de nieuwe firmware. Indien alle privé velden in je community profiel zijn ingevuld dan kan een moderator de firmware voor je downgraden waardoor hij niet meer spontaan herstart.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 december 2024

Ik heb zojuist al mijn gegevens ingevuld. Alvast bedankt.

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 7 december 2024

Hi ​@Stevietap Geweldig, dank je wel! Ik heb je gegevens doorgezet. Gezien het vandaag zaterdag is, verwacht ik dat de downgrade maandag verder wordt opgepakt door de persoon die dit kan regelen. Bedankt voor je geduld!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 december 2024

Bedankt Demi 👍🏻

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 januari 2025

Hallo, ik zit hier met hetzelfde herstart probleem van de Zyxel T-54, is er in de tussentijd al iets meer bekent over de nieuwe firmware? Zoniet, is het dan mogelijk om mijn firmware te downgraden totdat de nieuwe versie beschikbaar is? Vanwege werk meetings is een spontane herstart niet echt gewenst.

Alvast bedankt,

Marcel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen