Skip to main content

Compensatie aanvragen

• 3 december 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Ik had sinds zaterdag middag 30 november tot vandaag 3 december geen internet. Is het mogelijk om via deze weg een compensatie aan te vragen?

Uitgelichte reactie

3 december 2024

Super fijn om te lezen dat de verbinding weer is hersteld. Ik help je natuurlijk graag verder om de compensatie in orde te maken! ​@BespokeAlex 

Ik heb de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten meteen voor je in het systeem gezet. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hier ook een e-mail ter bevestiging over. 

Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help graag! 

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4444 reacties
  • 3 december 2024

Super fijn om te lezen dat de verbinding weer is hersteld. Ik help je natuurlijk graag verder om de compensatie in orde te maken! ​@BespokeAlex 

Ik heb de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten meteen voor je in het systeem gezet. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hier ook een e-mail ter bevestiging over. 

Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help graag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen