Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten in postcode gebied?

  • 15 november 2024
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste Odido,

Al 2 dagen heb ik geen verbinding met TV en vast internet. Ik heb klantenservice gebeld en een mail voor afspraak maken monteur, echter het probleem zit niet in mijn huis/modem, er is een postcode storing geconstateerd. Dus een afspraak met een monteur bij mij thuis lijkt mij overbodig? Deze heb ik dus nog niet ingeplanned. 

Kunt u mij een update geven over de postcode storing en wanneer dit wordt opgelost? 

Postcode 3562 Utrecht 

Alvast bedankt! 

 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@xoxoxoxo, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat en kabel problemen zijn in de buurt. Hierdoor ervaar je geen diensten. De problemen zitten bij KPN, hierdoor kan ik geen status updates zien. Ik hoop dat ze het snel voor je kunnen verhelpen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • Antwoord
  • 16 november 2024

Hey ​@xoxoxoxo, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat en kabel problemen zijn in de buurt. Hierdoor ervaar je geen diensten. De problemen zitten bij KPN, hierdoor kan ik geen status updates zien. Ik hoop dat ze het snel voor je kunnen verhelpen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen