Alles gereset en opnieuw opgestart. Zelfde situatie als hieronder, nergens aan geweest en afgelopen jaar geen storing. Monteur zou eergisteren langs komen tussen 12 en 4, maar kwam uiteindelijk om 5 uur toen ik niet meer thuis was. Probleem ligt in de fiber of wijkcentrale, kan niet anders, graag oplossen!
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @Dannyvangalen, mijn oprechte excuses! Guidion laat inderdaad weten hoe dit gegaan is maar had een nieuwe afspraak moeten inplannen. Ik heb er meteen voor gezorgd dat je een nieuwe afspraak kunt maken. Je krijgt binnen nu en een uur een e-mail van Guidion. Gisteren probeerde ik dat op een andere manier waarvan ik hoopte dat dat sneller zou zijn, maar dat bleek niet het geval. De e-mail komt nu dus echt. Maak een nieuwe afspraak en hou mij gerust op de hoogte. Als je weer online bent, maak ik een vergoeding voor de periode dat je offline bent geweest!
Heb je al Unlimited Data van ons gekregen? Zo nee, dan stuur ik je een privébericht met een code voor Unlimited Data!
Hi @Dannyvangalen, mijn oprechte excuses! Guidion laat inderdaad weten hoe dit gegaan is maar had een nieuwe afspraak moeten inplannen. Ik heb er meteen voor gezorgd dat je een nieuwe afspraak kunt maken. Je krijgt binnen nu en een uur een e-mail van Guidion. Gisteren probeerde ik dat op een andere manier waarvan ik hoopte dat dat sneller zou zijn, maar dat bleek niet het geval. De e-mail komt nu dus echt. Maak een nieuwe afspraak en hou mij gerust op de hoogte. Als je weer online bent, maak ik een vergoeding voor de periode dat je offline bent geweest!
Heb je al Unlimited Data van ons gekregen? Zo nee, dan stuur ik je een privébericht met een code voor Unlimited Data!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.