2 weken geleden heb ik het Klik&klaar modem ontvangen. Installatie was binnen 15 minuten klaar en werkte meteen goed. Een aantal apparaten maken gebruik van de wifi, maar er zijn ook een aantal apparaten die bekabeld zijn zoals de vaste computer, Playstation, smartTV, beveiligingscamera's en mijn eigen wifi netwerk(merk Deco).
In de “oude situatie ”bekabelde apparaten zijn allemaal aangesloten via een switch op de router. Heeft al 6 jaar zonder problemen gewerkt. Nu heb ik de switch aangesloten op het klik&klaar router en nu hebben alle bekabelde apparaten geen toegang tot internet.
Als ik de vaste computer opstart word deze niet herkend door de klik&klaar router. Als ik de computer, terwijl deze aan staat, rechtstreeks met kabel aansluit op de klik&klaar router, ziet de router de computer wel, sluit ik de computer weer aan op de switch blijft de router de computer wek zien. Als ik afsluit en opnieuw opstart ziet de router de computer weer niet. Andere apparaten die ik aansluit op de router worden helemaal niet herkend.
Is dit een bekend probleem of moet er nog een instelling in de router gewijzigd worden?