Skip to main content
Beantwoord

geen internet verbinding via glasvezel


  • is een Master Poster
  • 18 reacties

hoi Odido

Ik ben sinds 18-01-24 ook over gegaan op glasvezel.

Sindsdien heb ik haast geen internet meer.

Het Genexis kastje staat steeds in alarm

Als het goed is heb ik een afspraak met Guidion om langs te komen maar dat gaat ook niet heel makkelijk en meestal gaat het wel een paar keer mis voordat je ook echt een afspraak hebt met hun.

Als ik het Genexis kastje uitzet en na 10 seconden weer aanzet heb ik soms even internet

Maar het is gewoon een kwestie van wachten tot het weer uitvalt soms is dat al voor dat het modem de internet verbinding weer hersteld heeft.

televisie kijken is er dus ook haast niet meer bij want je kunt je programma's toch niet afkijken.

Ik heb wel een voucher voor onbeperkt internet (voor 7 dagen) op mobiele gekregen maar die dekking is ook bagger slecht en licht je telefoon dus soms de hele avond in de vensterbank.

Niet echt handig met een studerende vrouw die afhankelijk is van internet voor school en twee jongere kinderen in huis die ook graag een spelletje doen of een filmpje kijken tijdens het koken.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@DouweD, weet dat we hier niet direct kunnen reageren. Dit is een klant-helpt-klant Community dus wij moderators reageren niet meteen. Je kan voor snelle actie beter met ons bellen! Ik zie inderdaad dat Guidion staat ingepland en ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met een vouchercode. Succes en laat weten hoe de afspraak gaat!

Bekijk origineel

15 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 24 oktober 2024

.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 24 oktober 2024

de datum boven aan het bericht moet 18-10-24 zijn


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • 24 oktober 2024

Hi @DouweD, dank voor dit topic! Dat is niet fijn en helemaal niet als iemand moet studeren. Sorry voor het ongemak! Ik zie inderdaad dat er een afspraak met Guidion staat voor 29-10-2024. Als dit voor Guidion de eerst mogelijke optie was, kan ik dit niet aanpassen. Je kunt altijd nog in de afspraaklink kijken of er iets anders mogelijk is. Heb je nog een voucher nodig? Laat het mij hier dan weten. Daar help ik jou of je vrouw graag aan!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 24 oktober 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi @DouweD, dank voor dit topic! Dat is niet fijn en helemaal niet als iemand moet studeren. Sorry voor het ongemak! Ik zie inderdaad dat er een afspraak met Guidion staat voor 29-10-2024. Als dit voor Guidion de eerst mogelijke optie was, kan ik dit niet aanpassen. Je kunt altijd nog in de afspraaklink kijken of er iets anders mogelijk is. Heb je nog een voucher nodig? Laat het mij hier dan weten. Daar help ik jou of je vrouw graag aan!

Hoi Cheyenne.
bedankt voor je reactie.
ik heb inmiddels al twee nieuwe vouchers voor na het weekeind.

gelukkig is het volgende week herfst vakantie dus is mijn vrouw meer thuis en kan de afspraak zoals Guidion hem heeft gemaakt in principe doorgaan.

hopelijk werk het gewone internet dan weer en is alles weer als voorheen op de DSL maar dan via glasvezel.

en anders houden we contact mocht het nog niet goed zijn.

 

met vriendelijke groet,

Douwe.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 1 november 2024

even een terugkoppeling

29-10-24 is de monteur van Guidion langs geweest en het Genexis kastje is vervangen.

het internet doet het nu.

 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • 3 november 2024

Hoi @DouweD, super fijn om te horen! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Voor nu wens ik je een fijne dag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 23 mei 2025

sinds vanmorgen doet het internet het thuis niet meer het lampje van de wereldbol blijft rood.

modem en glasvezel box zijn al gereset.

tijden contact met de klantenservice wordt er aangegeven dat ze niks kunnen doen en word er een afspraak met Gideon ingepland voor aanstaande Woensdag.

wij zitten als het internet niet terug komt het weekeind dus zonder internet en tv.

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21724 reacties
  • 23 mei 2025

Hallo ​@DouweD 

Wil je gebruik maken van een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 23 mei 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@DouweD 

Wil je gebruik maken van een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet?

Hallo ​@Waqqas 

Bedankt voor je reactie als jij dat zou kunnen regelen voor twee toestellen zou dat mooi zijn.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 23 mei 2025

@Cheyenne van Odido 

Hoi Cheyenne.

Zou jij mij voor bovenstaande probleem van 2 voucher kunnen voorzien zodat we van het weekend ook gerust tv kunnen kijken. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 23 mei 2025

Hoi ​@Ishana van Odido .

De tv is bekabeld aangesloten. 

Maat het modem heeft geen internet maar het glasvezel kastje wel.

Vanmorgen is hier ook al telefonisch contact over geweest maar die konden ons niet verder helpen dan een afspraak bij godeon voor komende woensdag

 

Sorry hij stond net in een verkeerd topic.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 23 mei 2025

@Waqqas .

De lampjes op het glasvezel kastje branden gewoon.

En deze is ook al een keer gereset.

Zoals ik hier boven al aangegeven had.

Het probleem zit hem in het modem die is al meerdere keren opnieuw opgestart en ook al gereset met het kleine knopje achterop.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 24 mei 2025

@Cheyenne van Odido 

Zou je mij kunnen helpen voordat mijn bundel op is.

Ik ben nu al 24 uur steeds de zelfde vragen aan het beantwoorden die hierboven al beschreven staan.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 24 mei 2025

@Jason van Odido .

Wat als je alles hebt geprobeerd en al 1,5 dag probeert iemand te bereiken die serieus reageert.

En even meedenkt voor een overbrugging voor de komende dagen qua voucher. 

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2025

Hi ​@DouweD, weet dat we hier niet direct kunnen reageren. Dit is een klant-helpt-klant Community dus wij moderators reageren niet meteen. Je kan voor snelle actie beter met ons bellen! Ik zie inderdaad dat Guidion staat ingepland en ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met een vouchercode. Succes en laat weten hoe de afspraak gaat!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen