Vandaag was het dan zo ver: na tig jaar kpn ging ik overstappen. De monteur kwam dan weliswaar een uur te laat maar hij was er. Alles geïnstalleerd en wel…helaas. Geen verbinding. Onduidelijk verhaal vanuit de monteur maar hij kon er in ieder geval niets aan doen en ik moest zelf maar even bellen. Dat heb ik dan ook gedaan maar er is geen terugkoppeling geweest over wat er nou gaat gebeuren. En dit wil dus graag weten. Het Pon-lampje blijft knipperen en dat schijnt niet goed te zijn.
Internet en tv oplevering maar geen internet
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi
Ik zie dat er inderdaad geen internet bij je binnen komt, er lijkt hier een probleem te zijn in de wijkcentrale. De monteur is vervolgens naar de wijkcentrale toe gegaan en heeft hier wat aanpassingen gedaan, echter zonder het gewenste effect. Om dit reden heeft hij dit nu doorgezet naar onze technische dienst. Waarschijnlijk is er iets aan de hand aan de kant van de netwerkbeheerder. Onze technische dienst neemt contact op met de netwerkbeheerder, zodat zij dit voor je kunnen oplossen.
Op dit moment hoef jij niks te doen, dit proces is al helemaal in gang gezet. Zodra wij bericht krijgen van de netwerkbeheerder en hier een update van hebben, dan zullen wij dit gelijk aan je laten weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.