Skip to main content
Beantwoord

Internet en tv oplevering maar geen internet

  • 4 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 31 Bekeken

Vandaag was het dan zo ver: na tig jaar kpn ging ik overstappen. De monteur kwam dan weliswaar een uur te laat maar hij was er. Alles geïnstalleerd en wel…helaas. Geen verbinding. Onduidelijk verhaal vanuit de monteur maar hij kon er in ieder geval niets aan doen en ik moest zelf maar even bellen.  Dat heb ik dan ook gedaan maar er is geen terugkoppeling geweest over wat er nou gaat gebeuren. En dit wil dus graag weten. Het Pon-lampje blijft knipperen en dat schijnt niet goed te zijn. 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @Ruben99, dit is niet het warme welkom dat wij voor ogen hadden bij ons, ik kan me goed voorstellen dat je hier vragen over hebt. Ik geef je graag meer duidelijkheid! 

Ik zie dat er inderdaad geen internet bij je binnen komt, er lijkt hier een probleem te zijn in de wijkcentrale. De monteur is vervolgens naar de wijkcentrale toe gegaan en heeft hier wat aanpassingen gedaan, echter zonder het gewenste effect. Om dit reden heeft hij dit nu doorgezet naar onze technische dienst. Waarschijnlijk is er iets aan de hand aan de kant van de netwerkbeheerder. Onze technische dienst neemt contact op met de netwerkbeheerder, zodat zij dit voor je kunnen oplossen. 

Op dit moment hoef jij niks te doen, dit proces is al helemaal in gang gezet. Zodra wij bericht krijgen van de netwerkbeheerder en hier een update van hebben, dan zullen wij dit gelijk aan je laten weten! 

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • Antwoord
  • 5 oktober 2024

Hi @Ruben99, dit is niet het warme welkom dat wij voor ogen hadden bij ons, ik kan me goed voorstellen dat je hier vragen over hebt. Ik geef je graag meer duidelijkheid! 

Ik zie dat er inderdaad geen internet bij je binnen komt, er lijkt hier een probleem te zijn in de wijkcentrale. De monteur is vervolgens naar de wijkcentrale toe gegaan en heeft hier wat aanpassingen gedaan, echter zonder het gewenste effect. Om dit reden heeft hij dit nu doorgezet naar onze technische dienst. Waarschijnlijk is er iets aan de hand aan de kant van de netwerkbeheerder. Onze technische dienst neemt contact op met de netwerkbeheerder, zodat zij dit voor je kunnen oplossen. 

Op dit moment hoef jij niks te doen, dit proces is al helemaal in gang gezet. Zodra wij bericht krijgen van de netwerkbeheerder en hier een update van hebben, dan zullen wij dit gelijk aan je laten weten! 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 6 oktober 2024

Oke dankuwel voor de update. Heb je enig idee

hoelaat dit kan gaan duren? Mijn vrouw en ik

werken beide thuis dus we zijn erg afhankelijk van het internet en vrijdag konden we al niets en vanaf morgen dus ook niet.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 6 oktober 2024

@Ruben99 Op dit moment durf ik niet precies te zeggen wanneer de verbinding is hersteld. 

Uiteraard wil ik dat jullie wel gewoon thuis kunnen werken. Indien jullie gebuikt maken van een Odido of BEN simkaart, kan ik een Unlimited vouchercode sturen. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij ween of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik de code gelijk naar je toe.

Mocht ik in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan ook weten. Ik sta altijd klaar om ver te helpen! 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 6 oktober 2024

Ok we wachten het af. Graag ontvang ik de vouchercode. Alvast bedankt!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 6 oktober 2024

@Ruben99 Dank je wel voor je geduld. Ik heb de vouchercode meteen naar je toegestuurd. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen