Skip to main content

Afgesloten

  • 27 augustus 2024
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Op vrijdag 23 augustus werd ik plotseling afgesloten van het internet en de televisie. Omdat dit gebeurde vlak voordat ik naar mijn werk moest, heb ik de volgende dag gebeld. Ik kreeg te horen dat ze helaas niets voor mij konden doen en dat er melding van zal worden gemaakt. Ook heb ik aangegeven dat de rekening niet klopte, op 12 mei had ik mijn internet snelheid laten veranderen van 1gb naar 2gb en vanaf dat moment niet meer voor internet betaalde, omdat dit nog steeds in behandeling staat. Na aanleiding dat ik nog steeds op dinsdag 27 augustus nog niks heb gehoord heb ik maar weer eens gebeld. Weer werd ik niet vriendelijk behandeld en werd bevestigd dat ik van buitenaf ben afgesloten en tot donderdag moet wachten.

 

Ik ben deze behandeld niet gewend van de medewerkers, normaal wordt ik altijd correct behandeld. Nu heb ik echt het idee of dat ik als wanbetaler wordt behandeld.

Uitgelichte reactie

27 augustus 2024

Dubbel topic, topic gesloten. Antwoord gegeven in je andere topic.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14533 reacties
  • 27 augustus 2024

Dubbel topic, topic gesloten. Antwoord gegeven in je andere topic.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen