Beste Odido (community),
Bij ons valt sinds februari regelmatig het internet uit.
Het vervelende is dat er vaak meerdere herstarts nodig zijn van het modem.
Een nieuwe modem is al geleverd, maar biedt geen oplossing.
Het hele riedeltje van speedtest.net, ipconfig /all etc. heb ik al gedaan, maar hier is niets bijzonders aan te zien (uiteraard met laptop direct aan modem).
Ik ben er al achter dat het niet aan “eigen” apparatuur kan liggen, wij nemen namelijk ook TV via kastje af, en daarvan blijft het beeld tijdens deze storingen ook hangen. Heel even loopt het door (waarschijnlijk vanuit de cache), en dan stopt het beeld weer.
Na (meerdere keren) herstarten (echt met stekker eruit trekken, software-matig helpt meestal niet).
Dit speelt dus al sinds februari. Daarvoor met Odido / T-Mobile nooit problemen gehad. Maar het humeur over de vele internetstoringen is dusdanig negatief geworden hier thuis dat er al aan mijn kop gezeurd wordt of we niet over kunnen op KPN. Ik wil Odido nog wel een kans geven, maar de vele storingen beginnen mij inmiddels ook de keel uit te hangen.
Misschien dat iemand hier nog iets weet wat ik nog niet gedaan heb?
Regelmatig uitvallend internet (VDSL, 2037)
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.