Skip to main content
Beantwoord

Al bijna 3 weken zonder internet

• 10 augustus 2024
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds 28 Juli geen internetverbinding meer, volgens Odido een storing bij Delta Fiber waar zij ook niks mee kunnen. De helpdesk kan me niks vertellen dan dat er een "storing” is en stellen zelfs voor dat ik er zelf maar achteraan moet bellen, van de zotte dus.

Waarom wordt hier niet actief achteraan gebeld? Waarom wordt ik niet op de hoogte gehouden? Ik heb nu geen enkel idee wanneer dit probleem is opgelost.

Beste antwoord door eric

Als er een fysiek probleem in de glasvezel zit, dan zal de lokale netbeheerder dat gaan oplossen.  Odido heeft geen inzicht in hun planning,  vamdaar de tip om zelf even te bellen.

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • Antwoord
  • 10 augustus 2024

Als er een fysiek probleem in de glasvezel zit, dan zal de lokale netbeheerder dat gaan oplossen.  Odido heeft geen inzicht in hun planning,  vamdaar de tip om zelf even te bellen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 augustus 2024

Maar waarom moet ik daar dan zelf achteraan? Ik verwacht dat Odido hier actie op onderneemt. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 10 augustus 2024

Odido zet het ticket door naar de netbeheerder en wacht dan tot ze het hersteld terugmelden. Bij ingewikkelde storingen kan dat een tijd duren. Wellicht zijn er aannemers of vergunningen nodig. Dat weet de netbeheerder wel.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 2 juli 2025

Goh bekend verhaal! Zit met het zelfde probleem,  denk ik. Sinds 3 weken geen internet meer, probleem met de glasvezel. Delta moet dit oplossen, alleen als ik daar zelf heen bel, krijg ik als antwoord,  dat er geen meldingen zijn op mijn adres. En odido stuurt die tickets maar door en ik blijf maar wachten tot ik een keer gebeld word. Hoe moeilijk kan het zijn?!! Ik snap dat dus niet!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen