Hi @Homecargo, allereerst van harte welkom op onze community! Ik wil ook niks liever dan dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Volgens het proces wordt altijd eerst Guidion aangestuurd, voordat er een monteur naar de wijkcentrale wordt gestuurd. De reden hiervoor is dat eerst alles binnenshuis moet worden uitgesloten en wilt de netwerkbeheerder die bevindingen hebben. Anders wordt het ticket namelijk niet geaccepteerd. Al ben ik zeker met je eens dat het hierdoor langer duurt. Ik zie in het ticket van de Guidion monteur dat vermoedelijk gaat om een kruising met een andere klant. Het ticket staat momenteel nog open bij onze technische dienst. Er moet eerst onderzocht worden met wie je dan eventueel gekruist bent voordat dit opgelost kan worden. Gezien het momenteel weekend is, verwacht ik dat het na het weekend verder opgepakt wordt. Ik heb in ieder geval ook mijn collega's van de technische dienst aan de mouw getrokken of ze dit met spoed kunnen oppakken, gezien je al 8 dagen zonder internet zit. Hopelijk zorgt dit ook nog voor schot in de zaak!