Skip to main content
Beantwoord

geen internet

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds rond 7 uur geen internet. Iemand in de regio Utrecht die er ook last van heeft? 

Beste antwoord door Teresa van Odido

@Tessa-BD Ik ben gelijk het systeem ingedoken om met je mee te kijken. Ik zie gelukkig dat de verbinding weer is hersteld, ervaar jij dit ook zo?

Mocht dit nog niet werken, wil ik je vragen om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Bekijk origineel

5 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 juni 2024

Ik zit sinds kwart voor twaalf zonder internet, echter regio Arnhem. Nog geen update over gekregen of iets.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1606 reacties
  • 5 juni 2024

Hi @Tessa-BD, Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat in jouw postcodegebied inderdaad problemen zijn gemeld, maar deze zijn inmiddels ook weer verholpen. Mocht je nog problemen ervaren, wil je dan het modem een reset geven door deze 10 seconden van de stroom te halen? Laat je het me weten als je weer online bent? 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 5 juni 2024

Hoi, heb alles geprobeerd. Volgens het systeem informatie is de modem met internet aangesloten, maar geen 1 apparaat kan verbinding maken met internet. Alle lampjes branden, 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 5 juni 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @Tessa-BD, Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat in jouw postcodegebied inderdaad problemen zijn gemeld, maar deze zijn inmiddels ook weer verholpen. Mocht je nog problemen ervaren, wil je dan het modem een reset geven door deze 10 seconden van de stroom te halen? Laat je het me weten als je weer online bent? 

Hier ben ik weer, nog steeds geen internet. Eerst gaf mijn laptop aan dat hij de proxy niet automatisch Kon detecteren, deze heb ik uitgezet. En nu krijg ik de melding “ de verbinding tussen uw toegangspoort, router of kabelmodem en internet is defect”. Alle lampjes branden

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • Antwoord
  • 6 juni 2024

@Tessa-BD Ik ben gelijk het systeem ingedoken om met je mee te kijken. Ik zie gelukkig dat de verbinding weer is hersteld, ervaar jij dit ook zo?

Mocht dit nog niet werken, wil ik je vragen om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen