Skip to main content
Beantwoord

geen internet meer


  • heeft eerste post geplaatst

Sinds vanmiddag heb ik geen internet (glasvezel) meer. Het LOS-lichtje knippert op de Huawei-ONT. De router en de Huawei-ONT heb ik herstart maar geen verschil.

Op het Genexis kastje brandt helemaal niets, maar ik weet niet zeker of daar überhaupt wel een ledje aan was.

Beste antwoord door PaulP

Teresa van Odido schreef:

@PaulP Fijn om te lezen dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega van de Klantenservice. Is het gelukt om een afspraak in te plannen? 

Ik wil niet dat je tot die tijd zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je gelijk een Unlimited voucher code sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

 

Dank je. De monteur is net geweest en het probleem was snel opgelost. Iemand had in de POP "mijn" kabel eruit getrokken. Wat een #&¥^π°$°

Bekijk origineel

  • heeft eerste post geplaatst
  • 30 mei 2024

Gebeld met de service desk en ik kan een afspraak gaan maken met een monteur.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@PaulP Fijn om te lezen dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega van de Klantenservice. Is het gelukt om een afspraak in te plannen? 

Ik wil niet dat je tot die tijd zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je gelijk een Unlimited voucher code sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 31 mei 2024
Teresa van Odido schreef:

@PaulP Fijn om te lezen dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega van de Klantenservice. Is het gelukt om een afspraak in te plannen? 

Ik wil niet dat je tot die tijd zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je gelijk een Unlimited voucher code sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

 

Dank je. De monteur is net geweest en het probleem was snel opgelost. Iemand had in de POP "mijn" kabel eruit getrokken. Wat een #&¥^π°$°


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@PaulP Geweldig om te lezen dat de verbinding zo snel is hersteld! 😀

Mocht je in de toekomst nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het dan weten. Ik help je graag verder!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen