Skip to main content

Geen internet


  • is een Top Poster
  • 18 reacties

Ik heb nu een week geen internet, LOS lampje knippert rood om de seconde.

Deze storing heb ik vorige week donderdag gemeld, wat is de status hiervan ?

Ik heb ook een voucher gehad, maar aangezien alleen mijn zoon odidi heeft is dit niet werkbaar.

Nu heb ik in de community gelezen dat je een prepaid kaartje van odidi kunt aanschaffen in combinatie met een voucher en dat deze vergoed wordt.

Deze heb ik inmiddels aangeschaft, kan ik weer een voucher krijgen om deze te gebruiken en kan ik de bon hier uploaden?

 

 

Uitgelichte reactie

8 mei 2024

Hi @Leon_K, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het ticket nog niet opgepakt is. We hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 werkdagen, we zitten nu op dag 4. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost wordt! Ik zal het perpaidkaartje voor je vergoeden als je de bon hier met mij deelt.  

31 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 8 mei 2024

Hi @Leon_K, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het ticket nog niet opgepakt is. We hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 werkdagen, we zitten nu op dag 4. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost wordt! Ik zal het perpaidkaartje voor je vergoeden als je de bon hier met mij deelt.  


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 8 mei 2024

En heb je misschien ook een nieuwe voucher voor mij ?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 8 mei 2024

Hallo Tommie,

 

De voucher is niet meer nodig, deze heb ik al van de helpdesk ontvangen.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 9 mei 2024

@Leon_K Super dat je al een voucher hebt ontvangen, ik heb ook gelijk de simkaart voor je vergoed! 😊


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 9 mei 2024

@Teresa van Odido Bedankt ☺️ 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 13 mei 2024

Is er al iets meer bekend over het ticket?

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 14 mei 2024

Het ticket staat nog open @Leon_K. Ik heb de urgentie verhoogd dus ik ga er vanuit dat er nu spoedig gehandeld wordt! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 23 mei 2024

Update: er zijn twee monteurs van TOF hier geweest, en het blijkt dat er op de dag van de storing (2 mei) een voedingskabel is geraakt.

 Het is nu wachten totdat dit gerepareerd is.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 23 mei 2024

Goed om te horen dat de monteurs van TOF langs zijn geweest @Leon_K, jammer dat het een lastig probleem blijkt te zijn. Ik hoop ook dat er zo snel mogelijk een volgende team van monteurs op locatie kan komen. Onze technische dienst zal sowieso de druk hoog houden op Open Dutch Fiber, ik probeer mijn best om daar nog een schep bovenop te doen!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 29 mei 2024

Morgen is het een maand geleden dat ik geen internet verbinding meer heb, is er al enig zicht wanneer dit opgelost gaat worden?

Kan ik ook weer nieuwe Vouchers krijgen, deze zijn op? 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 29 mei 2024

Hi @Leon_K, het gaat hier om voedingsschade. Ergens onder de grond is er iets kapot en dat is doorgezet naar de onderaannemer. Hoop dat ze het snel kunnen oplossen voor je!

Vouchercodes gestuurd in je privéberichten.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 12 juni 2024

Hallo, het is nu inmiddels bijna 6 weken dat ik geen internet meer heb. Wanneer wordt de storing verholpen? Het zou fijn zijn als ik weet wanneer de reparatie gepland staat.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 12 juni 2024

@Leon_K Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken of er al meer bekend is. Ik zie een notitie van de technische dienst dat zij opnieuw navraag gaan doen, omdat er nog geen terugkoppeling is vanuit de netwerkbeheerder. 

Kan ik in de tussentijd nog iets voor je betekenen? Misschien val ik in de herhaling, maar ben je nog voorzien van genoeg voucher codes? Ik sta klaar om je verder te helpen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 12 juni 2024

@Teresa van Odido ik heb nog 2 voucher codes, ik hoop dat het probleem verholpen is voordat deze verlopen zijn en anders meld ik me hier weer.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 26 juni 2024

Het is nu inmiddels al twee maanden dat ik geen internet verbinding meer heb, het begint nu wel erg lang te duren. Is er enig zicht op wanneer dit opgelost gaat worden?

Mijn vouchers zijn weer op, kan ik weer nieuwe codes krijgen?


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 26 juni 2024

Hi @Leon_K, ik zie dat we op dit moment nog geen update hebben ontvangen van de netwerkbeheerder, maar we hebben hier 2 dagen geleden opnieuw navraag voor gedaan. Zodra we een update krijgen, laten we dit gelijk aan je weten! Uiteraard zal ik nieuwe vouchercodes naar je toe sturen. Deze zal je binnen een paar minuten per e-mail ontvangen. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 11 juli 2024

We zijn nu weer twee weken verder en nog steeds geen update. Het is al bijna twee en een halve maand dat ik nu geen internet heb. Ik zou graag willen weten welke stappen er ondernomen gaan worden en op welke termijn.


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 12 juli 2024

Hi @Leon_K, ik heb meteen voor je gekeken voor een update. Ik zie het volgende terug: 

“Dit adres staat op een lijst voor de civiele aannemer. dit is een algemeen groter issue. Er is nu een lijst gestuurd door TOF met alle probleem gevallen waarbij TOF de aansluiting niet kan maken omdat Avra iets in de BIS moet fixen. Dit loopt nu op hoger niveau. dus ik dit wordt spoedig opgepakt maar kan evt nog een aantal weken duren.”

Het gaat zo te zien dan ook om een groter algemeen issue bij de aannemer en zou dan ook nog een aantal weken kunnen duren. Het exacte termijn heb ik nu niet voor je. De update is in ieder geval van 5-7. Ik heb navraag gedaan in het ticket of er inmiddels ook meer bekend is over het aantal weken gezien we nu weer een week verder zijn dan de laatste update. Hopelijk schept dat voor meer duidelijkheid zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 12 juli 2024

@Demi van Odido , Oké bedankt voor de update.

 Dan wacht ik verder af en meld ik me weer zodra de vouchers verlopen zijn.

 

 Alvast een fijn weekend,

 

Leon.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 24 juli 2024

Hallo,

Mijn vouchers zijn op, kan ik weer nieuwe codes krijgen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 25 juli 2024

Zie PB voor de nieuwe codes @Leon_K


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 26 juli 2024

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 14 augustus 2024

Hallo,

Mijn vouchers zijn weer op, kan ik nieuwe codes krijgen?
En is er nog een update betreft de storing?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 14 augustus 2024

Ik heb ze verstuurd @Leon_K


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 14 augustus 2024

@Tommie van Odido wederom bedankt !


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen