Skip to main content
Beantwoord

geen internet LOS rode lamp knipperen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De hauwei converter heeft een rode knipperen lamp LOS. ik heb er geen internet. 

De converter en modem meerdere malen met meer dan 3-4 minuten uitzetten dan weer aan.

Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door NhienLy

Nora van Odido schreef:

Hi @NhienLy, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met mijn collega's van de klantenservice! Zij hebben dit gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, die dit verder zullen onderzoeken en gaan oppakken voor je! Zodra hier een update over is, laten we dit gelijk aan je weten. Mocht je gebruikmaken van een simkaart van Odido of Ben, dan kan ik je voorzien van een voucher voor onbeperkt mobiel internet totdat dit probleem is opgelost. Zo hoef je niet helemaal zonder internet te zitten. Wil je me laten weten of ik een voucher voor je kan regelen? 

Beste Nora,

Ik heb al simkaart voor het tijdelijke gebruiken bij de winkel ontvangen. Gisteren tot vanochtend werkt de wifi opeens weer. Toch wil ik de melding doorlaten gaan met een vraag of het netwerk stabiel blijft. Als er nog een andere idee is, dan hoor ik graag.

MVG, Nhien

Bekijk origineel

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 4 mei 2024

Hi @NhienLy, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met mijn collega's van de klantenservice! Zij hebben dit gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, die dit verder zullen onderzoeken en gaan oppakken voor je! Zodra hier een update over is, laten we dit gelijk aan je weten. Mocht je gebruikmaken van een simkaart van Odido of Ben, dan kan ik je voorzien van een voucher voor onbeperkt mobiel internet totdat dit probleem is opgelost. Zo hoef je niet helemaal zonder internet te zitten. Wil je me laten weten of ik een voucher voor je kan regelen? 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 6 mei 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @NhienLy, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met mijn collega's van de klantenservice! Zij hebben dit gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, die dit verder zullen onderzoeken en gaan oppakken voor je! Zodra hier een update over is, laten we dit gelijk aan je weten. Mocht je gebruikmaken van een simkaart van Odido of Ben, dan kan ik je voorzien van een voucher voor onbeperkt mobiel internet totdat dit probleem is opgelost. Zo hoef je niet helemaal zonder internet te zitten. Wil je me laten weten of ik een voucher voor je kan regelen? 

Beste Nora,

Ik heb al simkaart voor het tijdelijke gebruiken bij de winkel ontvangen. Gisteren tot vanochtend werkt de wifi opeens weer. Toch wil ik de melding doorlaten gaan met een vraag of het netwerk stabiel blijft. Als er nog een andere idee is, dan hoor ik graag.

MVG, Nhien


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 mei 2024

Ia het nog stabiel?

Bij mij het probleem begon om ongeveer half 3. Maar ivm andere dingen ik kon niet Odido bellen. Ik ben al 6 uur zonder internet. 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 7 mei 2024

Hi @nesgondie, goed dat je aan de bel trekt, hier help ik je graag mee! Ik zie dat je deze vraag ook al hebt gepost in een ander topic, namelijk dit topic: Geen glasvezel in Zoetermeer Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat de hulp overzichtelijk en daadkrachtig blijft. 

Ik zie dat Teresa je al goed geholpen heeft in je eigen topic, dit hebben we vast samen snel opgelost! 😃


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen