KPN heeft dinsdag de stoep open gebroken voor mijn huis, om hun glasvezel aan te leggen, en sindsdien heb ik geen internet meer.
Woensdag is Guidion langsgekomen, wat ik al niet begreep want zij doen niets met de bekabeling in de straat, en nu ligt het als het goed is bij Open Dutch Fiber. Het referentienummer is 70459539
Ik heb een mail gestuurd naar Open Dutch Fiber wat de status is maar niets terug gehoord. Graag zou ik weten wat de status is van deze storing en wanneer het gaat worden opgelost.
Ik ben afhankelijk van internet voor mijn werk. Ik heb wel een voucher gekregen voor mobiel internet van 7 dagen maar die kan ik vaak niet gebruiken. Ik heb geen mobiel abonnement van Odido, alleen mijn dochter, dus alleen als zij thuis is kan ik daar iets mee.
Geen internet - glasvezel breuk door graafwerk KPN in de straat
Beste antwoord door pwallenburg
Hi
Internet werkt weer!
Ik heb niets meer gehoord, maar toen ik alles weer aanzette had ik weer internet dus blijkbaar hebben ze het gerepareerd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.