Sinds november 2023 zijn zowel mijn bekabelde als draadloze thuisnetwerk van slechte kwaliteit (allebei zijn slecht en geen verschillen). Op 6 december 2023 heb ik voor het eerst contact opgenomen met de klantenservice hierover. Sindsdien heb ik in totaal elf (!!!) keer met de klantenservice gebeld en vier keer een E-mail gestuurd. Ik heb zelfs een aangetekende brief opgestuurd naar Odido Service BV postbus 16272 2500BG Den Haag (zoals op hun website staat vermeld) maar heb de brief retour ontvangen met de vermelding dat de postbus niet bestaat??! En terugbel afspraken worden ook niet nagekomen… Tot op heden is het probleem nog steeds niet opgelost. Het duurt inmiddels bijna 4 maanden!!
Mijn huisgenoot en ik kunnen niet meer thuis werken en studeren, omdat het internet zo ontzettend traag is. In de overeenkomst is mijn maximale download- en uploadsnelheid berekend op 1000 Mbit/s. In het contract staat dat in ALLE metingen 75% of hoger van de maximale internetsnelheid moet worden gemeten. Ik heb al meerdere maanden geeneens 10% van de internetsnelheid waarvoor ik betaal.
Op 2 februari heb ik een nieuwe modem ontvangen. Na het aansluiten van de nieuwe modem is de internetsnelheid zelfs nog lager.. Ik heb sinds 8 februari meerdere bekabelde en draadloze snelheidsmetingen uitgevoerd en alle testen kwamen niet boven de 5 Mbit/s. Al deze testen waren allemaal op verzoek van de Technische dienst en heb ze ook allemaal gemaild. Google pagina kan geeneens laden met deze belachelijke snelheid. Ik hoor een minimale download- en uploadsnelheid te hebben van 750 Mbit/s… vandaag heb ik weer gebeld met de klantenservice. Kreeg te horen dat ik weer m’n internet moet testen de komende 3 dagen en dat daarna een monteur wordt gestuurd. Allemaal loze beloftes, elke keer weer… ik heb al zo vaak een snelheidstest uitgevoerd en elke keer hoor ik dat ik een bericht zal ontvangen om een afspraak in te plannen met de monteur. Ik zit al 4 maanden zonder internet voor alles moet ik mijn telefoonhotspot gebruiken. Dit slaat echt helemaal nergens op. Als mijn probleem niet aankomende vrijdag wordt opgelost stap ik naar de geschillencommissie.
Traag internet thuis (draadloos en bekabeld) en slechte klantenservice
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.