Skip to main content
Beantwoord

Geen internet, LOS lampje op ONT knippert rood

  • 31 januari 2024
  • 5 reacties
  • 754 Bekeken

Goedemorgen, 

 

Sinds gisteren heb ik geen internet meer thuis. LOS lampje knippert langzaam rood dus ik vermoed een kabelbreuk buitenshuis. 
Nu wordt mij als tijdelijke oplossing een unlimited databundel aangeboden zodat ik thuis een hotspot kan maken. Echter is dit niet mogelijk omdat dit bij een andere mobiele provider zit. 
Bovendien lees ik online louter horror-verhalen over vergelijkbare situaties. 
 

Mijn vragen:

  • Hoe actief blijft Odido de situatie monitoren en met welke doorlooptijd moet ik rekening houden? Dit kan mij persoonlijk veel geld kosten aan gemiste inkomsten door vertraagde oplevering van opdrachten omdat ik nu niet goed kan werken thuis. 
     
  • Is er een andere oplossing ten aanzien van een hotspot thuis voor klanten van Odido thuis die bij een andere mobiele provider aangesloten zijn? 
     

Graag verneem ik een reactie! 

Beste antwoord door broederbosch

Bovenstaand probleem is inmiddels opgelost door Guidion, patch in wijkcentrale was verkeerd gezet. 

Bekijk origineel

5 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 31 januari 2024

Bovenstaand probleem is inmiddels opgelost door Guidion, patch in wijkcentrale was verkeerd gezet. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 februari 2024

Hier hetzelfde aan de hand. Misschien enige indicatie wanneer hier weer internet beschikbaar is?


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Willem Knop, goed dat je dit laat weten! Ik zie dat je sinds vanochtend een afspraak met Guidion kunt inplannen. Dit zal hetzelfde gaan als bij @broederbosch. Plan deze afspraak dus zo snel mogelijk in! ðŸ˜Š


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 februari 2024

hetzelfde probleem hier, ook de situatie waarin de heer Broederbosch zit.

heel vervelend moet nu een week wachten voor dit is opgelost. 

veel inkomsten ga ik mislopen hierdoor.

helaas via hotspot telefoon willen mij programma’s niet draaien of is dit zwaar vertraagd.  dus de hotspot werkt niet. afspraak is ingepland op vrijdag en heb sinds afgelopen zondag deze storing.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 februari 2024
broederbosch schreef:

Bovenstaand probleem is inmiddels opgelost door Guidion, patch in wijkcentrale was verkeerd gezet. 

binnen 1 dag opgelost ?? ik moet 7/8 dagen wachten voordat er iemand is na wil gaan kijken. het is gewoon lachwekkend.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen