Skip to main content
Beantwoord

geen internet in Veenendaal sinds vanmiddag


  • is een Master Poster
  • 21 reacties

Sinds vanmiddag brand het internet lampje op het Zyxel modem rood, waar de glasvezel binnenkomt zitten er 2 groene lampjes op de omzetter waarvan er 1 knippert.

Alles al een paar keer alle tips geprobeerd maar niets helpt. 

Niet fijn op oudejaarsavond, geen tv en geen radio

Beste antwoord door Epi57

Het werk weer, hopelijk nu langer.

Bekijk origineel

12 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 31 december 2023

Goedenavond @Epi57 Dat is echt nu extra vervelend.

Mocht je gebruik maken van een Odido of BEN simkaart dan kan ik je een code sturen voor 24 uur Unlimited Internet. Hiermee kun je een hotspot maken en verbinden met andere apparaten, zodat je toch online bent! Laat je mij weten of je hier interesse in hebt via DM.

Als er een moderator morgen aanwezig is kunnen ze je hopelijk verder helpen.

Zet ondertussen je klantnummer in je forumaccount (in het privé deel)


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 31 december 2023

Heb een unlimited abo van jullie en had ondertussen al een hotspot gemaakt. Hoop dat het snel opgelost wordt.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 31 december 2023

Heb trouwens alleen beeld op NPO1,2 en3


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8971 reacties
  • 31 december 2023

Dat zou kunnen als je de TV app op een tv gebruikt..Via een hotspot kun je de TV anywhere app gebruiken voor Android en IOS.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 31 december 2023

Was alweer gelukt via de hotspot, bedankt.

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 1 januari 2024

Is er misschien een moderator aanwezig die naar mijn probleem kan kijken 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 1 januari 2024

@Epi57  Ik heb het extra doorgegeven. Vandaag zijn er weinig moderators dus ik weet niet of ze vandaag nog reageren. 

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 2 januari 2024

Hoi @Epi57, graag onderzoek ik waar het probleem vandaan komt zodat we het snel kunnen oplossen voor je. Kun je foto’s delen van de achterkant (aansluiting) van het modem en de converter/ONT die het modem met het aansluitpunt verbindt, alsjeblieft? Ik ben benieuwd of er daar iets misgegaan is. Welke lampjes branden en knipperen op de converter? 

Als je jouw Internet + TV klantnummer (bijvoorbeeld ABC12345) kunt plaatsen in je profiel, kan ik een lijnmeting uitvoeren om het euvel te duiden.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 2 januari 2024

Het PON lampje knippert snel en het LOS lampje is uit


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 2 januari 2024

Gisteren was er hetzelfde probleem, toen is er naar gekeken en heeft het een uurtje of 4 gewerkt, daarna weer alles weg.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 2 januari 2024

Had gisteren email gehad van Nils met referentie 68100195 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • Antwoord
  • 2 januari 2024

Het werk weer, hopelijk nu langer.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen