Beste Odido Community,
Ik wil mijn recente ervaring met de diensten van Odido delen om bewustzijn te creëren over de situaties waar sommige klanten mee te maken kunnen krijgen.
Sinds 22 augustus 2023 ben ik een klant van Odido met een glasvezelinternetverbinding. Echter, sinds 28 november 2023 is mijn internetverbinding volledig uitgevallen. Ondanks meerdere pogingen tot contact met de klantenservice en een bezoek van een monteur, blijft mijn probleem onopgelost. De monteur heeft geïdentificeerd dat het probleem in de glasvezelkabel naar mijn huis ligt, maar ondanks mijn herhaalde verzoeken en gesprekken met de klantenservice, is er geen vooruitgang geboekt.
Deze serviceonderbreking heeft een aanzienlijke impact op mijn dagelijks leven. Mijn huis is uitgerust met een slim systeem en beveiligingsapparatuur die volledig afhankelijk zijn van een werkende internetverbinding. Tot mijn verbazing bood Odido geen alternatieve oplossingen en werd mij verteld dat ik zelf de kosten moet dragen voor een eventueel vervangend modem met simkaart om hun probleem op te lossen. Dit vind ik volstrekt onredelijk.
Gezien de ernst van de situatie en het gebrek aan respons van Odido, overweeg ik nu om mijn contract te beëindigen. Ik vind dat een dergelijke serviceonderbreking en het gebrek aan adequate steun van de provider een geldige reden zijn om een contract te ontbinden. Bovendien, als deze kwestie niet zeer snel wordt opgelost, ben ik van plan juridische stappen te ondernemen.
Ik deel dit verhaal om andere klanten op de hoogte te brengen van de mogelijke uitdagingen bij het omgaan met Odido en hun dienstverlening. Het is belangrijk dat we ons bewust zijn van hoe onze provider reageert in tijden van nood en hoe ze hun klantenondersteuning afhandelen.