Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel erg langzaam (sinds rebranding?)

• 26 november 2023
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Het lijkt erop dat om en nabij rondom de rebranding de snelheid niet meer behaald wordt.

We betalen voor 100mbps download en upload. Echter wordt er nu niet eens 20mbps download behaald. Dit is gemeten met kabel uiteraard. 

Er lijkt ook al weken “onderhoud” gaande te zijn in mijn regio. Dit belemmert mijn dagelijkse werkzaamheden helaas wel.. Vandaar ook het topic.

Ik hoor graag of hier op korte termijn aan gedaan kan worden.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @mikeo26 

De naamsverandering zou geen invloed moeten hebben op je glasvezelverbinding. Is je laptop/pc rechtstreeks bekabeld aangesloten op de router zonder switch oid?

Je kan ook nog de internetkabel tussen mediaconverter en router vervangen en de mediaconvrrter herstarten, misschien helpt het.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21795 reacties
  • Antwoord
  • 26 november 2023

Hallo @mikeo26 

De naamsverandering zou geen invloed moeten hebben op je glasvezelverbinding. Is je laptop/pc rechtstreeks bekabeld aangesloten op de router zonder switch oid?

Je kan ook nog de internetkabel tussen mediaconverter en router vervangen en de mediaconvrrter herstarten, misschien helpt het.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 november 2023
Waqqas schreef:

Hallo @mikeo26 

Hi Waqqas,

Bedankt voor je antwoord. Het kabeltje tussen een kastje en de router leek wat ingedeukt en beschadigd. Ik heb deze vervangen en daarbij de router en TP link deco een restart gegeven. Nu scoor ik 93/93 download/upload op de pc. Hartelijk dank!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen