Skip to main content
Beantwoord

Geen internet veenendaal


Sind maandag 13.00 uur geen internet meer in Veenendaal postcode 3904 bv

al 4 keer de helpdesk gebeld maar steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Het meest frustrerende is dat er niet wordt gecommuniceerd wat het verloop van de storingsmelding is. Hoe lang gaat dit nog duren 1,  2 dagen, een week? Twee maanden, wie het weet mag het zeggen

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Hans knopperts 

Updates over de storing in Veenendaal volg je in dit topic :

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

Mocht je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen gebruiken dan hoor ik dat graag. Deze is te gebruiken met een simkaart van Odido of Ben, prepaid mag ook.

Bekijk origineel

14 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21808 reacties
  • Antwoord
  • 22 november 2023

Hallo @Hans knopperts 

Updates over de storing in Veenendaal volg je in dit topic :

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

Mocht je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen gebruiken dan hoor ik dat graag. Deze is te gebruiken met een simkaart van Odido of Ben, prepaid mag ook.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 november 2023

Het schiet maar niet op. Het is al donderdagmiddag en nog steeds geen internet / tv. En dat terwijl de storing sinds maandag speelt. Een goede compensatie lijkt me zo langzamerhand wel terecht.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 november 2023

Dit is inderdaad echt veel te lang. Vanaf maandagmiddag helemaal niks. Dit is de langste storing die ik gehad heb, en het abbonements geld wordt gewoon weer afgeschreven einde van deze maand. Top dat ik een unlimited bundle heb gehad, maar ideaal is dit niet. TV kijken is lastig , omdat de Odido App via de chromecast alleen geschikt is voor het interne netwerk en werkt dus niet via een verbinding met 4/5g. Elke keer casten vanaf de telefoon naar de chromecast is erg omslachtig, en werkt soms niet eens goed. Gooi aub die app open voor alle verbindingen.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 november 2023

Hier hetzelfde probleem. Sinds maandagmiddag geen internet en geen tv. De monteur is al sinds gistermiddag ergens naar onderweg, maar blijkbaar te voet? Een update wordt niet gegeven. En ja ik kijk echt heel regelmatig op de storingpagina. 

Van de service desk krijg ik ook geen duidelijk antwoord. 

In de tijd van thuiswerken kan dit echt niet! 


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 23 november 2023

Ze zeggen dat er twee keer een monteur is gestuurd om apparatuur te vervangen, sinds vanochtend geen update. Bouwt deze man een datacenter helemaal opnieuw? Stuur wat hulp!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 november 2023

Wij hebben hetzelfde probleem. Vanaf maandag geen internet 

Al meerdere keren klantenservice gebeld, maar wordt je ook steeds afgewimpeld. Je hoort dat er een monteur onderweg is naar locatie en vervolgens niets meer. 

In Maart ook al hetzelfde probleem gehad. 

Wanneer wordt dit opgelost 

 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 24 november 2023
Maassen A schreef:

Wij hebben hetzelfde probleem. Vanaf maandag geen internet 

Al meerdere keren klantenservice gebeld, maar wordt je ook steeds afgewimpeld. Je hoort dat er een monteur onderweg is naar locatie en vervolgens niets meer. 

In Maart ook al hetzelfde probleem gehad. 

Wanneer wordt dit opgelost 

 

Volgens de site zou de storing verholpen zijn, maar ik heb nog geen internet. Wat een ellende.


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 24 november 2023
Jessica_1907 schreef:
Maassen A schreef:

Wij hebben hetzelfde probleem. Vanaf maandag geen internet 

Al meerdere keren klantenservice gebeld, maar wordt je ook steeds afgewimpeld. Je hoort dat er een monteur onderweg is naar locatie en vervolgens niets meer. 

In Maart ook al hetzelfde probleem gehad. 

Wanneer wordt dit opgelost 

 

Volgens de site zou de storing verholpen zijn, maar ik heb nog geen internet. Wat een ellende.

Dezelfde...


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 november 2023

Hier ook nog steeds niets 🙄


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1344 reacties
  • 24 november 2023

Hallo @Maassen A  , @Jessica_1907  , @schoemie  en @José D ,

Hebben jullie al geprobeerd om alles even minimaal 30 seconden van de stroom te halen. Daarna de ONT weer aan de stroom wachten totdat deze online is en daarna de router/modem aansluiten.
Als dit niet werkt, kan je het hier weer melden dan kan een moderator dit oppakken.


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 24 november 2023
soepkip67 schreef:

Hallo @Maassen A  , @Jessica_1907  , @schoemie  en @José D ,

Hebben jullie al geprobeerd om alles even minimaal 30 seconden van de stroom te halen. Daarna de ONT weer aan de stroom wachten totdat deze online is en daarna de router/modem aansluiten.
Als dit niet werkt, kan je het hier weer melden dan kan een moderator dit oppakken.

Ja, dat heb ik geprobeer. Meerdere keren zelfs….


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 november 2023

Alles al geprobeerd. Volgens de checklist. In willekeurige volgorde. 5 minuten van het stroom. Noem maar op. Maar nog steeds geen internet. Ben de wanhoop nabij!


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 24 november 2023

Nog steeds GEEN internet in Petenbos Veenendaal. Meerdere keren router en ONT opnieuw opgestart. De ONT is groen en de Router Internet (WAN) is ROOD.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 24 november 2023

Hey all, de problemen in Veenendaal lijken nog niet volledig opgelost te zijn. We houden jullie op de hoogte in ons topic: 

 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen