Skip to main content

Geen internet sinds 20 September


Sinds 20 September geen internet/wifi meer beschikbaar thuis. Helaas 25 september pas een melding ervan gemaakt, netjes was er 27 september een monteur langs geweest. Deze zei dat het aan de kabels buiten mijn huis ligt. 30 september de monteur van KPN geweest, dat was een zaterdag en helaas niet kunnen verhelpen.

Sindsdien heel veel telefoontjes (zeker zo een 5x per week) gebeld met Odido/KPN/onderaannemer van Odido/onderaannemer van KPN, NIEMAND die er iets aan doet aangezien er altijd een belofte wordt gemaakt om een ticket aan te maken, die daarna niet opgevolgd wordt, niet nagekomen wordt of wordt afgesloten zonder reden.

 

Factureren gaat inmiddels gewoon door. Ik ben wanhopig naar wat ik nog meer kan doen, ik wil gewoon internet. Wat een genante service is dit, betalen voor internet die ik helemaal niet krijg, ik voel me opgelicht.

Uitgelichte reactie

1 november 2023

Hoi @Priscilla_L, graag check ik meteen hoe ik je zo goed en snel mogelijk aan een werkende verbinding kan helpen. Plak jouw klantnummer (van Internet + TV) in je communityprofiel. Dan duik ik morgen je verbinding in en checken we wat dé oplossing is. Thanks alvast! 

2 reacties

  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 31 oktober 2023

Ik aal vanaf 4 september 2023 en jaaa odido verwijst naar odf en odf stuurt door naar volker wessels. Odido zou ik nooit meer aan iemand aanbevelen 

 

Moderator edit: je hebt hier Na 18 weken geen internet, laat Odido mij nog steeds zitten | Odido community, hier geen internet, PON uit, LOS knippert rood, wereldbol rood | Odido community en in een aantal andere topics ook al gereageerd. Inbreken/spammen is niet toegestaan. Let hierop alsjeblieft. Laatste waarschuwing.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 1 november 2023

Hoi @Priscilla_L, graag check ik meteen hoe ik je zo goed en snel mogelijk aan een werkende verbinding kan helpen. Plak jouw klantnummer (van Internet + TV) in je communityprofiel. Dan duik ik morgen je verbinding in en checken we wat dé oplossing is. Thanks alvast! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen